Menu

środa, 7 stycznia 2015

Nowy motyw - Już jutro!

Czesc!
Wiemy już jaki następny, nowy motyw pojawi się jutro na MSP!
Myslę, że to cos związanego z Francją po ubiorze na zdjęciu:
Szczerze to kocham takie ciuchy, ja mam taki styl....... Nie wiem jak to nazwać, ale on jest taki jak takiej kobiety, czasami wydaje mi się, że są w tym dodatki takiej lekkiej atmosfery Francuskiej lub Niemieckiej, bo wolę takie looki, co zwane są "plastikami".
Mi się takie podobają, po prostu taki już mam style.
Albo klasyczne i dobrze dobrane, albo "plastiki".

Nie mogę doczekać się, gdy jutro przyjdę po szkole i zobaczę tą kolekcję o ile się pojawi na czas :)
A Wy?
Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. A to nie w sobote? ;o Zaraz zobaczę.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co o tym myśleć. Mam nadzieję, że kolekcja mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten motyw będzie o niebo lepszy od tego My Little Pony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy coś kupię.idę zobaczyć czy nie w sobotę.
    -iue

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Natalio :) Mogłabyś dziś zrobić poradnik jak zrobić takie menu, jak ty masz? tą czcionkę na msp :) błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ten motyw, faktycznie już dzisiaj ;3 Konkurs lekki, taki gościnny ??? No animki mówią same za siebie ...
    ~vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  7. No spk, ale nie w mojm stylu.:-P

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)