Menu

piątek, 9 stycznia 2015

Nowy moderator?

Czesc!
Podczas siedzenia na Skype dostałam jedną wiadomosc od pewnej osoby, którą mam w znajomych. To jedna z czytelniczek bloga, napisała mi tak:

Cóż, postanowiłam to zobaczyć.
Po wpisaniu "moderator" w wyszukiwarkę zobaczyłam to:


Przecież o ile się nie mylę, to moderatorem 032 była dziewczyna, pamiętam jeszcze jak kiedys zapraszałam ją do znajomych (chciałam sprawdzić, czy przyjmie). Teraz jest Nim chłopak, a może i nie?
Przecież nie ma tabliczki "Moderator", nie ma VIP...
Ale w takim razie co stało się z prawdziwą moderator032?
Co o tym myslicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. On na MSP jest już długo...nie jest nowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam ~MatiPonte~

      Usuń
  2. Nie wiem, ale mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem. Dopiero teraz się dowiedziałam. Może jutro coś zobaczę.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm ... Nwm w załóż konto nie da się nazwać użytkownika Moderator ....
    ~vajlet

    OdpowiedzUsuń
  5. Tamtą może wywalili z pracy i usuneli konto a potem pomajstrowali i stworzyli nowe....
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież to jest moderator... nie wiem czy kiedyś była to kobieta czy ktokolwiek, ale ponad 2 lata temu to był właśnie pracownik MSP: odznaczał się właśnie tą maską, miał tabliczkę i VIP'a. Coś przeczuwam, że mógł zostać wydalony z administracji a jego numerek został przydzielony do normalnych graczy, jeśli został faktycznie odsunięty od moderatora to pewnie wkrótce zostanie usunięty.

    Pozdrawiam
    roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie przepraszam, że tak rozdzielam komentarze i takie tam, ale znalazłam pomocne źródło.
    Otóż chodzi o to, że w filmach As98101 (został zablokowany) pt. ,,MovieStarPlanet" uczestnikami są moderatorzy. Znajduje się tam też nasz kochany zagadkowy pracownik ze screen'a w poście :)

    Pozdrawiam
    roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nwm może jest nowy...

    ~ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)