Menu

sobota, 31 stycznia 2015

Nowe 2 funcluby!

Czesc!
Siedząc na asku nudząc się znalazłam nowy temat na posta. No nie mam o czym pisać zwłaszcza, że mam po prostu bana.
Postanowiłam napisać o nowych funclubach, które stworzyli dla mnie ludzie.
To bardzo miłe, jesli robisz komus taką niespodziankę.
Pierwszy z nich to http://annabelie-funclub-msp.blogspot.com/




Bardzo dziękuję, że robicie takie cos dla mnie. To jest po prostu bardzo miłe. Obiecałam napisać o tym, więc oto post.
Następny funclub to jakis na FB: https://www.facebook.com/pages/Annabelie-XxporshiaXx-MSP-Fani/579437125533291?skip_nax_wizard=true&ref_type=logout_gear#_=_


Oczywiscie jeszcze ktos założył wczesniej tego funcluba o mnie: http://xxporshiaxx-msp-funclub.blogspot.com/, ale pisałam już o tym posta.
Chciałabym tylko powiedzieć, że jestescie wspaniali i cudowni. Nigdy nie sądziłam, że kiedykolwiek mój blog będzie miał tyle wyswietleń i że po prostu tak długo niektórzy będą ze mną. Nawet Ci, co niestety zdecydowali się odejsc z MSP i usunąć konta nadal chcą otrzymywać ze mną kontakt i to bardzo miłe.
Chciałabym kiedys nagrywać na YouTube, ale naprawdę nie wiem co o tym myslec. To pewnie nie ma sensu i musiałabym jeszcze pewnie kupowac jakis sprzęt, a jesli by się nie udało to jest to bez sensu.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

18 komentarzy:

  1. Haha, Porshia sławna B).
    /Mysia

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.facebook.com/pages/Kochamy-Annabelie-i-Triszunie/876601415695023?skip_nax_wizard=true&ref_type=bookmark zobacz;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.facebook.com/pages/Kochamy-Annabelie-i-Triszunie/876601415695023?skip_nax_wizard=true&ref_type=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórzy są po prostu twoimi najwierniejszymi fanami i chcą pokazać, jak bardzo cię kochają. To słodkie ^^

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze zakladaja Ci takie fancluby ^^ To miłe:)
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób filmiki na yt :-)
    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę się na te komentarze to widzę że tylko ja tu jestem facetem! boże powinienem sobie zdać sprawę z tego że tylko dziewczynki (nie kobiety) w to grają? I nawet sobie robią konta na msp na których wcielają się w chłopaka czy to nie jest troche dziwne że udają czy niewiem jak to tam nazwać chłopaka? Dla mnie to jest poj** naraaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że za wspaniałą opinię. Co z tego, że tu komentują dziewczyny? Chłopcy pewnie też czytają tego bloga. Na MSP jest dużo chłopaków?
      ~Natka

      Usuń
  8. Ja założyłam funcluba Annabelie :)) Miło mi niezmiernie że napisałaś o moim blogu na swoim ;) #ANNS ŁĄCZMY SIĘ

    OdpowiedzUsuń
  9. To słodkie, że robią coś takiego dla ciebie. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oni chcieli ci się podlizać, głupie szmaty. -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Heyka ;* Serdecznie zapraszam na bloga poznajswiatmspblogspot.com ;) Jeśli wejdziesz to na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heyka ;* Serdecznie zapraszam na bloga poznajswiatmspblogspot.com ;) Jeśli wejdziesz to na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heyka ;* Serdecznie zapraszam na bloga poznajswiatmspblogspot.com ;) Jeśli wejdziesz to na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Heyka ;* Serdecznie zapraszam na bloga poznajswiatmspblogspot.com ;) Jeśli wejdziesz to na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie mieć swój fanclub ;) ZAPRASZAM: dawidowe-msp.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie to podlizywanie. Przed Panią Kocią nikt nie założył FunClub'u. Ona na to wpadła, a one\oni teraz ściągają by zdobyć Twą uwagę. Ale i tak to bardzo słodkie i miłe z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się po części z osobą powyżej. To takie lekkie myślenie że " Porshia mnie wtedy zobaczy ". Ale pewnie Tobie jest bardzo miło z tej strony, no i oczywiście nie dziwię się.
    ~ Sheya01

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)