Menu

czwartek, 29 stycznia 2015

Nowa zmiana + BuilderGame!

Czesc!
Już ostatnio zauważyłam nową zmianę na MSP, ale wczoraj już nie mogłam napisać postów. Ci co czytali posta ze wczoraj po prostu wiedzą, że nie mogłam i tyle.
Dzis jednak już postanowiłam napisać o nowosciach, zwłaszcza że jest dzisiaj NOWY MOTYW, o którym powiemy sobie w następnym poscie!
Zacznijmy od nowej zmiany, czyli o zakładce "Look" kiedy robimy komus looka:


                                                               (garderoba ! ! Sabina ! ! !)
Gdy w tą zakładkę wejdziemy możemy zobaczyć wszystkie looki użytkowniczki.
Myslę, że to fajna zmiana.

Kolejna zmiana to NOWA GRA w kategorii oczywiscie "Gry"
Nazywa się ona jak nazwa w temacie wskazuje "BuilderGame"


Jest podswietlona i nie można w tą aplikacje wchodzić.
Być może jeszcze po prostu gra nie jest dokończona i jest zatem ograniczony dostęp do niej.

Cóż, jak wrażenia?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie można zagrać w te grę :(
    Pierwsza! :)
    ~ filmi vip

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. BuilderGame chyba jest dla chłopców. Wczoraj przeszukiwałam Duńskie msp i nic nie znalazłam o.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz nic nw bo mam bana...
    ~MatiPonte~

    OdpowiedzUsuń
  8. DS zmieniło styl . Napiszesz o tym?
    Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest jeszcze jedna mała zmiana w artbookach, czyli... och no nie wiem jak to opisać. Możesz sprawdzić. Zmiana jak dasz jakąś naklejkę, moviestars czy rzeczy itp.
    Przepraszam za jakieś błędy. Telefon.
    -Mysia

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest gra w budowie. Czyli że jeszcze ją szykują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te zmiany ;) Nie mg się doczekać tej nowej gry^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam zmian, ponieważ jestem na obozie
    Jak wrócę w sobotę to zobaczę .

    OdpowiedzUsuń
  13. Builder Game czyli gra w "budowie"/tworzeniu. Wychodzi na to że nie można w nią wejść bo ją dopiero tworzą. Ciekawe o czym będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tworzą, tworzą. Kto to wie, czy może będzie to dobra gra lub bezsensowna jak niektóre.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukasz chłopaka??

    A jeśli tak to gdzie zgubiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)