Menu

piątek, 30 stycznia 2015

Nauka, nauka i jeszcze raz NAUKA

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam sie juz ogarnąć, ponieważ dziś mam ostatni dzień ferii. Co prawda nie cieszę sie, bo muszę zacząć sie uczyć i przygotowywać na poniedziałek. Odrabiam zadania, czytam streszczenia lektury w internecie oraz uczę sie na sprawdziany. Nie chce olewać swoich obowiązków, bo jest to dla mnie ważniejsze niż internet.
Uczę sie juz praktycznie od 13 i kompletnie nawet zapomniałam o blogu. Napisałam juz 5 stron pracy domowej w zeszycie i po prostu jestem wykończona


Nie było mnie dziś jeszcze nawet na internecie. A to jeszcze nie koniec. Muszę sie dalej uczyć, strasznie mnie to juz wykańcza ponieważ teraz to tylko czekać na wakacje....
Dziś podejrzewam ze posty sie nie pojawia. Nie mam czasu, muszę wziąć sie wreszcie w garść i dać z siebie tyle ile moge. Zależy mi na ocenach, chociaż podejrzewam ze bedzie z tego jakieś 1-2 jak zwykle.
Możecie sobie zobaczyć moje oceny na półrocze. Ach, zapomniałam. Mama wyrzuciła kartkę z ocenami przy sprzątaniu. Cóż, moze innym razem napisze. Powiem tylko tyle, ze moja średnia ocen wynosi 4.36. Słabo według mnie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat

12 komentarzy:

  1. Biologia ?Ja lubie ten przedmiot,że aż wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ci sie juz konczol frie a mi sie dopiero zaczynaja ale kazdy ma inaczej

    OdpowiedzUsuń
  3. ci sie juz koncza ferie a mi sie dopiero zaczynaja ale kazdy ma inaczej

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ferie sie wlasnie zaczynaja. Taka sama ksiazka do biologi jak u mnie (y) Moja srednia 4.1, wiec slabo, ale w nastepnym polroczu bedzie o wiele, wiele lepiej :)). Biologia, chemia - nienawidze.
    Pozdrawiam, i powidzenia w nauce! :))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś w 2 klasie i masz podręcznik nr 2? o.o ja jestem w 1 i od II półrocza będę go mieć. Jezu, to my dopiero lecimy z materiałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie dopiero zaczynają :3 / XxFloraWinxxX

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się akurat zaczęły ferie. To znaczy miałam je już od czwartku, bo byłam chora. Powodzenia.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się kończą ferie Nat. :C
    Pozdrawiam
    ~Kremóweczka 100

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja średnia 3.72 zawaliłam 3 z matmy *~*
    Pozdro.
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze mam tydzień ferii xD na półrocze wynosi mi 5.23

    OdpowiedzUsuń
  11. Również się uczę. Teraz dopiero weszłam na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ja ci współczuje... Nie mg się doczekać nowych postów i życzę Ci powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)