Menu

czwartek, 22 stycznia 2015

Naprawiony komputer

Witajcie!
Po dwóch tygodniach mój komputer jest już w końcu naprawiony! Bardzo mnie to cieszy, bo działa 100 razy lepiej, da się normalnie go włączyć i mam zmienionego Windowsa na Windows 7. Jest mi łatwiej robić wiele rzeczy, ale jeszcze muszę się do niego bardziej przyzwyczaić. Będę teraz pisać jakieś posty na blogu, ale nie tak często... Mam bardzo dużo nauki i muszę na nią poświęcać dużo czasu. Oprócz szkoły chodzę na zajęcia szkole i pozaszkolne, To zajmuje mi mnóstwo czasu. Ferie mam dopiero za tydzień (2 lutego) i wtedy będę miała czas na napisanie różnych ciekawostek na blogu. To taka mała informacja.
Mam zamiar jeszcze ściągnąć jakiś program na komputer do tworzenia teledysków. Zawsze chciałam zrobić własny teledysk i mam na nie dużo pomysłów. W komentarzach podawajcie ciekawe, nie bardzo skomplikowane programy to ja wybiore któryś z nich.

Pozdrawiam
Dzini

8 komentarzy:

  1. Movie maker xD
    ~Zielony żółw
    GSM : Harumi
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja zhackowana nie byłam. Sama się usunęłam już ponad rok temu :) (luty 2014)

      Usuń
  3. Czekam na Twój pierwszy teledysk. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Sony Vegas pro 12-
    najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Camtasia Studio 8, jest łatwy w obsłudze, efekty i przejściówki, polecam. ;) W prawdzie pobierałam chyba z dobreprogramy.pl i Avast mi nie wykrył wirusów, ale przed instalowaniem wyskoczyła mi wiadomość, żeby nie otwierać programu, bo zawirusowany...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)