Menu

czwartek, 8 stycznia 2015

Looki

Czesc!
W tym poscie przejdę do looków. Zastanawiałam się długo jaki komplet by tu zrobić, niestety kolekcja nie jest w moim guscie i nie ma w nim tego mojego stylu, po prostu oceniam ją na srednią. Looki nie są jakies najładniejsze, bo po prostu w tych ubraniach nie mogłam się odnaleźć, ale postarałam się wziąć taką kolorystykę jaką lubię, czyli ponurą i klasyczną.





Myslę, że najbardziej francuskim lookiem jest:


Dlatego postanawiam kupić oby dwa looki (lub 1 z nich). Jednak wydaje mi się, że drugi jest bardziej Francuski niż ten powyżej, dlatego jego już zakupiłam :)
A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)