Menu

sobota, 17 stycznia 2015

Looki

Czesc!
Wczoraj wspominałam, że dzis będę robiła looki dotyczące nowej kolekcji, nowego motywu zimowego. Szczerze mówiąc po tym jak skończył mi się internet spotkało mnie wiele niemiłych niespodzianek, nie będę się nimi dzieliła. Nie chodzi tutaj o hejty, o ludzi tylko o inne sprawy przez które jest mi dosc przykro.
Ale co ja poradzę na takie cos.
Szukam innej gry, która zastąpi mi dobrą zabawę, jaką kiedys czułam grając tutaj. Poznałam tu wiele ludzi, zrobiłam bloga, który osiągnął dosyć duży sukces i z tego powodu się cieszę, ale teraz to ja nawet nie mogę siedzieć normalnie na MSP...
Zacina mi tak, że nie mogę nawet nic do postów wziąć, żadnych tematów, kompletnie nic...
Admini nie przejmują się komfortem swoich użytkowników.
Ja osobiscie uważam, że MSP po prostu zeszło NA PSY.
Dosłownie.
No cóż, to post o lookach, więc oto co zrobiłam:



Pierwszy look w sumie zrobiłam tak sobie z nudów, nie jest związany z tematem. Drugi natomiast mi się nawet podoba i postanowiłam go kupić. Do pierwszego looka dodałam też czapkę i miałam ten komplet na sobie przez jakis czas, ale drugi look jest dla mnie takim "głównym" tematem.

A Wam udało się zrobić jakies fajne stroje?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Mi się podobają oba, ale jak mówiłaś 1 nie jest związany z tematem. W pewnym sensie smutno mi, że masz zamiar odejść, ale Ci się nie dziwię na msp wchodzę raz na 2 tygodnie. Jak mówisz msp zeszło na psy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają oba, ale jak mówiłaś 1 nie jest związany z tematem. W pewnym sensie smutno mi, że masz zamiar odejść, ale Ci się nie dziwię na msp wchodzę raz na 2 tygodnie. Jak mówisz msp zeszło na psy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, jak cie nudzi ta gra to może odejdź? Przestań prowadzić tego bloga bo to bez sensu żebyś w każdym poście pisała
    :,,MSP schodzi na psy, nie lubie tej gry, chyba odchodze". To nie jest hejt Każdy post tak wygląda...Może raz na zawsze to zakończ i nie będziesz się już musiałą męczyć? Załóż bloga o simsach bo poprostu jeśli cie ta gra już ne interesuję to po co masz na nią wykożystywać swój cenny czas? ...#ToNieHejt

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obrażajmy tu psów. ;c ( To nie hejt).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obrażajmy psów. ;c (To nie hejt).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne look'i.
    Nat, nie prowadz czegoś czego nie lubisz. Jeśli Cię nieinteresuje MSP to o nim nie pisz. W każdym poście jest, że MSP Ci się znudziło. Jeśli naprawdę nie lubisz to przestań grać i zmień tematykę. Np o TS4.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddajesz konto? To jakby co to na prywatnie na MSP mój nick to Sabiabby napisz has i nick a jeśli nie oddajesz to napisz nie
    Pozdro masz super bloga*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)