Menu

piątek, 2 stycznia 2015

Looki na każdą porę roku.

Hej! W tym poście pokaże Wam looki na każdą porę roku (według mnie).
Zaczniemy od wiosny.
Look prezentuje się tak.
Ciuchy w nim są w kolorach kremowo-niebieskich.Oczywiście buty które są dla Vip możemy zastąpić innymi ;)

Na tej paneli macie pokazane kolory które zostały użyte.
Jak dla mnie Look prezentuje się ładnie.Jest zgrany i dobrze ułożony kolorystycznie.

Teraz przejdziemy do Lata.
Look prezentuje się tak.

Ciuchy są szaro-miętowe .Fryzure za 5 dmd można zamienić na inną :)

Na paneli macie pokazane kolorki.
Look nie jest idealny ale mi się podoba.

Teraz czas na jesień.
Look prezentuje się tak. (Wiem pisze to po raz 3)..

Kolory dobrane są jak dla mnie dobrze.
Wiem, że dużo nie opisuje...Ale no ale..
Ciuchy są czerwono-szaro-czarne
Na paneli macie zaznaczone kolory.
Kolory są dobrane dobrze jak dla mnie. (:

Teraz czas na ostatnią porę roku czyli zimę.
Look prezentuje się ciekawie.

                                                       Kolory ciuchów to niebiesko-szaro-czarne ubrania.

Na paneli macie zaznaczone kolory oprócz czarnego.

Moim zdaniem looki które stworzyłam pasują do siebie i jestem z nich zadowolona.
A Wy?Pamiętajcie jeżeli Wam się nie podoba to nic się nie stanie poprostu każdy ma swój gust i ubiera się jak chce.No to na tyle.Dozobaczenia w kolejnym poście!
~Jula5341

9 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne looki :3
    ~Julka (JulciaaDance)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Świetne look'i. Podoba mi się wiosenny :3

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na posta! ❤
    Najładniejszy look na wiosnę <3
    Jest wrecz boski, cudo 💕

    ~Milka/kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i drugi mm ;3
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się pierwszy i ostatni Look.
    Pozdrawiam
    Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te looki ♥ Takie słodkie.Pozdro ~ Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog i wszystko <3 Super

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)