Menu

piątek, 2 stycznia 2015

Look ,,Memories''

Cześć po raz drugi.

Dzisiaj zaprezentuję wam mojego nowego look'a. Nazwa brzmi ,,Memories'' w polskim tłumaczeniu ,,Wspomnienia'' Look można kupić u mnie, tylko możecie także napisać kto kupuję, ponieważ chcę zobaczyć. Zacznijmy.


.Przepraszam za oczy w bok.

Look jest dla vip. Nie vip'y mogą przerobić to inaczej.

A teraz z czego składa się look (weszłam specjalnie na inne konto. )


Look kosztuję 3075 sc. Możemy usunąć unikaty, puder i tusz do rzęs. Ten akurat bardzo mi się podoba, choć zrobiłabym to na innym koncie z  ciemniejszą skórą, ale nie ważne.


PALETA Z KOLORAMI -


Oczywiście, miałam inne ładne kolory, ale ten mi się bardzo spodobał. Nie chciałam się powtarzać.


2 WERSJA KOLORYSTYCZNA - 




Podoba mi się kolor, zawsze go nosiłam, ale na tej skórze wygląda troszkę dziwnie.

PALETA Z KOLORAMI -



Kolor włosów każdy może znaleźć, ponieważ to normalny czarny.

Tylko dwie wersje. Przepraszam. Każdy może wybrać swoje kolory, nie bronię.

SESJA - 




To już koniec posta. Może postaram się jeszcze coś napisać, ale też dam innym. Dziękuję bardzo za przeczytanie.

~Klaudia_17


3 komentarze:

  1. Mam tą...bluzkę xd i buty więc u mnie cena jest trochę mniejsza. Look bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam!
    Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Nie mój styl, ale look jest ok.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)