Menu

sobota, 3 stycznia 2015

Loga.

Hey,

Wiem, że ten post będzie taki beznadziejny, jak inne moje posty tutaj, ale chcę wam coś ogłosić. Zaczynam robić loga. Po 1. Na jutro albo na dzisiaj, bo przecież jestem do 5 stycznia, nie na zawsze. Więc, na jutro lub dzisiaj jak się z tym uporam. A jak tutaj nie będzie, to skończę na swoim blogu. Chyba bardziej przykładam się do roboty. Więc, można u mnie zamówić :


~ Logo np z napisem i czymś innym.


~ Podpis końcowy tzn wycięta moviestar z napisem.


Myślę, że takie będzie dobrze. Nie jestem zbytnio profesjonalistką, ale spróbuję. To nic, zgłaszajcie się. Postaram się zrobić.

Pisała

~Klaudia_17

14 komentarzy:

  1. Moge prosic napis koncowy? Moj nick to MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę logo :3 Ma być sylwestrowe, napis JulciaaDance, moja MS. Tylko zaproś mnie do znajomych na konto Lalusia8014, bo tamte mi zablokowali ;-; < moje wymagania >
    ~No wiecie XD JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Podpis końcowy*
      ~JD

      Usuń
    2. Okay, logo dam ci na mojego bloga c:

      Usuń
  3. Poprosze zmiowe logo napis Jula5341.Moja moviestar.Zaproś do znaj na msp :)
    ~Jula5341

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę, ale coś orginalnego. Zaskocz mnie. Ale proszę coś w ciemnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę logo z moją MovieStar i napis alexandra st 100 a
    Jest to mój nick. Chciałabym takie efektywne, coś w rodzaju gifu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę logo z tęczą XD
    Nick: #Frógo

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprosze logo. Mój nick:Sonia363636

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę logo w tematyce Igrzysk Śmierci (końcowe). Napis: vajletboregard
    Motyw ognia żeby był ;)
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę o zimowe logo napis Violetta8@. Jeśli nie będziesz miała czasu to rozumiem.
    Pozdrawiam:)
    Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana !
    Ogółem jesteś moją ulubioną redaktorką ...
    Dlatego bardzo , bardzo chciała bym od Ciebie logo. Wierzę w Ciebie ! Na MovieStarPlanet jestem Alice917
    #NiezalogowanaACo (NAC) Ćsii ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubiona redaktorka!? O.o O BOZE DZIEKUJE <333 POSTARAM SIE JUTRO WSZYSTKIM ZROBIC BO DZISIAJ NIEM MAM WENY

      KAPS LUK XD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)