Menu

czwartek, 1 stycznia 2015

Konkurs na redaktorkę! (Do 5 stycznia)

Cześć!
Mam mało limitu i zdałam sobie sprawę, że blog nie może tak pozostać bez żadnych postów, a ja mam limit dopiero 5 stycznia i tylko wtedy powrócę całkiem do internetu.
Tak więc robię konkurs na redaktorkę. Poszukuję DWÓCH osób z doświadczeniem, którzy będą pisać tylko o MSP (z początku posty powitalne).
Proszę, aby te osoby:
- Znały dobrze ortografię i interpunkcję,
- Pisały posty na temat,
- Nie nadużywali minek typu "XD", ":)", ":(", ";-;", ";/" itp.,
- Pisanie conajmniej 2 posty dziennie.
Ogólnie to chyba wszystko. Szukam jednak osób, które będą tutaj na blogu tylko do 5 stycznia, bo wtedy wraca mi limit.
Proszę wszystkich chętnych o napisaniu w komentarzu nick, czy ma się lub miało doświadczenie i ewentualnie link do bloga jeśli ktoś ma. Do tego prosiłabym o podanie G-maila w komentarzu.
Jutro ogłaszam wyniki.
Powodzenia.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat 
PS tego posta piszę z telefonu, więc jeśli są jakieś błędy to przepraszam.

52 komentarze:

  1. Mój nick: Malinozja
    Gmail: Nie mam. Może być mail? Mail: zamowienia.loga@onet.pl
    Doświadczenie: Średnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick: malinozja
    Mail: zamowienia.loga@onet.pl
    Doświadczenie: Średnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nick:AlicjaMore ,Mail:dominikawarchol@interia.pl , Doświadczenie duże , Blog: gdy-w-zycie-wkracza-msp.blogsot.com

      Usuń
    2. 2 razy to samo

      Usuń
  3. Jestem Natalia mam 12 lat I bardzo,ale to bardzo lubie twojego bloga.Pisze na blogu wszystko-o-kotkach 483 blogspot.com.Nie mam problemów a ortografika.Moj nick na msp to patusia 1414.Bardzo przepraszam,ze z anonimka.Jesli ten komentarz zawiera jakies bledy to bardzo przepraszam poniewaz pisze ten komentarz a telefonu.

    Pozdrawiam
    ~Natcia

    OdpowiedzUsuń
  4. sasza388, jeśli chodzi o doświadczenie, to raczej mam, link do bloga: http://sasza388-msp.blogspot.com/ Adres email: sasza388.msp@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój login: maika8
    Gmail: hektusek@gmail.com
    Posty byłyby na temat, co najmniej 3 posty dziennie. Mam teraz sporo czasu, więc nie będzie problemu.
    Mam doświadczenie, umiem się posługiwać Bloggerem, nie mam znim najmniejszego problemu. Nie używam emotikon, przynajmniej rzadko.
    Myślę, że z interpunkcją jest dobrze.
    Teraz piszę z komórki, więc jak coś to przepraszam. Mam wielką nadzieję, że weźmiesz mnie pod uwagę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam również bloga : http://maika8-msp.blogspot.com/
      Ostatnio nie pisałam postów . (Oczywiście na Twoim blogu by to nie miało miejsca)

      Usuń
  6. Wiem ze mnie nie lubisz. W kazdym razie przepraszalam za ro ze cie hejtowalam i chcelabym sie z tb pogodzic. Nie mam szans. I tak sie osmiesze (jak zawsze). Wiesz ze mialam bloga i srednio to wyszlo. Mysle ze (jesli chcialabys mi wbaczyc o zaufac) moze bym sie nadawala no eeh.... Blog jak juz znasz nasze-msp-zawsze-w-modzie.blogspot.com. Mam nowy nick na msp MaggieTheMagic. Taa juz nie ten debilny co wtedy. Moje doswiatczenie jest takie srednie. E-mail: karola.lewandowska03@gmail.com. No wien nawet mnie nie wezmiesz pod uwage no ale ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick: Skarpetka 500
    Gmail: Marikabli49@gmail.com
    Doświadczenie: Wysokie
    Blog: Marika-i-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick. - Lyod II
    Mam doświadczenie, piszę bloga około 5 miesięcy idzie mi to świetnie. lyod-i-msp.blogspot.com
    Jestem praktycznie około 15 godzin na internecie, więc mogę napisać dużo postów.
    Mail: studentdagmara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Nick : Rózowa Malinka 210
    Gmail : nataliakabe111@gmail.com
    Doświadczenie : Duże
    Blog : em-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nick : Rózowa Malinka 210
    Gmail : nataliakabe111@gmail
    Doświadczenie : Duże
    Blog : em-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nick : Rózowa Malinka 210
    Gmail : nataliakabe111@gmail.com
    Doświadczenie : Duże
    Blog : em-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój nick to - Klaudia_17. Gmail - panp693@gmail.com Mam teraz trochę czasu, więc bez problemu mogłabym pisać. Umiem ortografię na 100%. Posty piszę na trmat. Nie nadużywam zbyt emotikon. A z postami też radzę, pisać 2 - 3 posty na dzień.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick: Kara3003
    Gmail: karcia.msp@gmail.com
    Mam całkiem spore doświadczenie, ponieważ prowadzę własnego bloga. :)

    Pozdrawiam,
    Karina.

    OdpowiedzUsuń
  14. nick: patifromspace
    doswiadczenie: 8,5/10
    gmail: patifromspace.z.msp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nick : Rózowa Malinka 210
    Gmail : nataliakabe111@gmail.com
    Doświadczenie : Duże
    Blog : em-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nick: patifromspace
    gmail: patifromspace.z.msp@gmail.com
    doswiadczenie: 8,5/10

    mój blog: http://patifromspace-i-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nick MSP: JulciaaDance
    G-mail: bonskaj@gmail.com
    Doświadczenie: Miałam parę blogów. Myślę, że dam sobię radę. Bardzo chciałabym tutaj pisać.
    Pozdrawiam, JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  18. Moj nick ! Donata ! gmail: moviemovie200109@gmail.com Prowadzę własngo bloga i jestem redaktorką na dwóch innych np.blog o modzie (Marci). Pewnie i tak będzie to Aleksa (jeśli się zgłosi), ale ok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nick: alexandra st 100 a
    Gmail: alexandrast100a@gmail.com
    Doświadczenie: Duże.

    OdpowiedzUsuń
  20. Weź sobie kogoś na stałe,cały blog skorzysta.Będzie więcej postów,jak kogoś nie będzie to ta druga osoba będzie.To moje zdanie.
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  21. nick:maja kićuś
    gmail:nie mam
    doświadczenie:trochę większe niż średnie.
    blog:mspzielone.blogspot.com
    Bloga mam od 3 dni ,ale jest sporo wyświetleń.
    Słowo ''kićuś'' w loginie jest napisane celowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój nick to Angeley ( stara mosa78, która się usunęła ). Znam ortografię, nie powtarzam się, gdy skończę pisać posta sprawdzam go i wtedy dopiero publikuję. Posty na temat moviestarplanet. Nie używam emotikonów i ,, XD ". Piszę nawet długie posty, 2 dziennie się pojawią.
    - Angeley
    PS. Mail podam prywatnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. nazwy ci nie podam, a co dopiero maila! co cię obchodzi moj adres email? chcesz mi się włamac? hahaha, nie uda ci się! nie jestem taka glupia i naiwna, jak sobie wyobrażasz! -.-' żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś skończoną idiotką. To na pewno.

      Usuń
  24. Nick: Kara3003
    Link do mojego bloga: kara3003-msp.blogspot.com
    Doświadczenie: Całkiem spore
    Gmail: karcia.msp@gmail.com

    Postaram się pisać ciekawsze posty niż u siebie i nie będę nadużywała emotikonek, itp. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Więc tak.. Ja miałam kiedyś bloga, ale już go nie mam.. Jakaś dziewczyna mi go zlikwidowała. Na MSP jestem prawie cały czas więc jeśli mnie przyjmiesz to mogę pisać na dzień nawet 5 postów. Mój login na MSP - emi3320 e-mail: oliwian764@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Więc tak.. Ja miałam kiedyś bloga, ale już go nie mam.. Jakaś dziewczyna mi go zlikwidowała. Na MSP jestem prawie cały czas więc jeśli mnie przyjmiesz to mogę pisać na dzień nawet 5 postów. Mój login na MSP - emi3320 e-mail: oliwian764@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nick:Jula5341
    Mail:julcia_misia6@interia.eu
    Doświadczenie:Piszę bloga i raczej go widziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem Zosia. Hej. A więc chyba spełniam kryteria. A więc mam doświadczenie DUŻE. Prowadzę bloga link : http://msp-bloczeg.blogspot.com/. Mój nick : jaija001 o i piszę e-mail powiązany z kontem google (jeśli oto chodzi) alekxow.2004@wp.pl
    ~Jaija001

    OdpowiedzUsuń
  29. Nick: Kashmai
    Gmail: podałam na GG :x
    Doświadczenie: średnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Nick MSP: <>Olivka<>
    Nick Bloggera: Oliwia ♥
    Gmail: oliwiamoviestarplanett@gmail.com (planet przez 2 t)
    Doświadczenie: Wydaje mi się dosyć duże, ponieważ prowadziłam swojego bloga, który miał ok. 1000 wyświetleń. Teraz go nie prowadze (usunęłam) z powodu nauki i braku czasu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nick MSP: <>Olivka<>
    Nick Bloggera: Oliwia ♥
    Gmail: oliwiamoviestarplanett@gmail.com (planet przez 2 t)
    Doświadczenie: Wydaje mi się dosyć duże, ponieważ prowadziłam swojego bloga, który miał ok. 1000 wyświetleń. Teraz go nie prowadze (usunęłam) z powodu nauki i braku czasu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nick: madziunia1810
    Blogi: lena--life..blogspot.com, msp-znaczy-moviestarplanet.blogspot.com
    Doświadczenie: średnie
    Gmail: tajemna.nieznajoma@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nick:antosik789
    Mail: bole podaç ci jak byś do mnie na msp napisała
    Doświatczwnie : małe ale mam dużo pomysłów na posty . Zawsze chciałam założyç bloga i tak wgl . Sory za błedy pisze z tel no i dlatego

    OdpowiedzUsuń
  34. Nick: wiolunia10x
    Gmail- julcia4x@gmail.com
    Doświadczenie- Umiem robić, przycinać zrzuty ekranu.
    Ortografia i interpunkcja- Nie mam z tym problemu, ale czasami zapominam o postawieniu przecinka, ale to się raczej rzadko zdarza.
    Buźki- Nie nad używam ich. Będę pisała MAX 2 buźki podczas posta.
    Posty- Posty będą 2 lub więcej na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nick: JulciaaDance
    G-mail: bonskaj@gmail.com
    Doświadczenie: Miałam parę blogów. Chciałabym tutaj pisać.
    Pozdrawiam, JulciaaDance.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nick: Emi Caffe
    Gmail: emkakarolinka@gmail.com
    Doświadczenie: Duże

    OdpowiedzUsuń
  37. Nick: juliajuliajulia1
    E-mail: zabafioletowa@gmail.com
    Doświadczenie: Byłam redaktorką na blogach i prowadzę (aktualnie zawieszony) blog: msp-wg-emy.blogspot.com
    Ortografia: Nigdy nie robię błędów
    Interpunkcja: Uczę się, ale nie jest źle.
    Emotikony: Ograniczam :)
    Mogę pisać nawet 3 posty dziennie, jeśli chcesz :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Nick.Jula5341
    Mail:julcia_misia6@interia.eu
    Doś.:Mam swojego bloga i raczej go widziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć :) Z tej strony Oliwia, olliwka1000. Chciałaby pisać na Twoim blogu przez ten okres czasu. Mam doświadczenie bo pisałam ( i w sumie piszę) na blogach o MSP. Nie popełniam błędów ortograficznych ani nie nadużywam minek. Jeżeli chcesz zerknąć na mojego bloga to jego link : olliwka1000-i-msp.blogspot.com. Jeżeli zostałabym wybrana proszę abyś zaprosiła mnie na : olliwka1000@interia.pl. Życzę powodzenia innym ! Pozdrawiam.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  40. Więc, mam doświadczenie i to duże bo piszę mojego bloga prawie rok. Nie mieszkam w polsce ale raczej znam ortografię dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  41. A i ten, mulił mi IPad. No dobra, co do emotikonek to ostatnio rzadko ich używam więc raczej problemu z nimi nie będzie.
    Nazwa użytkownika - $ulubiona$
    Gmail - Laurka280@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. A Linq to bloga to Zadnenudy.blogspot.com i jakby co to kilka redaktorek na nim piszę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Lusia eu
    Byłam na fb adminką na 2 stronach o msp i dalej adminuje na jednej.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)