Menu

środa, 7 stycznia 2015

Komentatotrka miesiąca

Czesc!
Przepraszam, że za resztę postów zabrałam się dopiero o godzinie dwudziestej, ale przysnęło mi się po napisaniu poprzedniego posta. Tak już jest, kiedy w szkole jestes na skraju wyczerpania, już jutro na szczęscie czwartek, potem piątek i wreszcie weekend, potem jeszcze tydzień do szkoły i mam ferię (19 stycznia), mam nadzieję, że to dosc szybko minie, bo ja już mam dosyć jak na drugi dzień chodzenia do szkoły.
Ok, więc tego posta poswięcam komentatorce miesiąca. Zapomniałam kompletnie, że takie cos jest na moim blogu. Postanowiłam następną komentatorkę/komentatora wybrać po prostu po nowym roku i wpadłam na luty.
Tak więc 1 lutego wybiorę najbardziej aktywną osobę, jesli chodzi o komentowanie moich postów. Tym, którym zależy weźcie się do roboty, a macie napewno szansę!
Czasami z litosci biorę po dwie osoby, bo jest to chyba dosyć fajne mieć swojego gifa i nick po boku bloga, prawda?
Bynajmniej słyszałam, że większosc się cieszy :)
Póki co wywieszony jest taki komunikat:

Myslę, że chociaż trochę osób przeczytało tą informacje, bo wisi tu ona już od kilku dni (o ile mnie pamięć nie myli).
Denerwuje mnie to, że przez szkołę można własnie w taki mały, ale jednak jakis sposób zaniedbać trochę tego bloga, dlatego tak bardzo zależy mi na feriach.
Mogę rzec, że na laptopie nie siedzę już prawie wcale, jedynie na telefonie kilka godzin. Sama się dziwię szczerze.

Ok, to do następnego posta!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że tak jak piszesz to wydajesz się bardzo fajną dziewczyną. Nie mam z Tobą większego kontaktu, ale jak czytam Twoje posty wydajesz się bardzo sympatyczna. Jednak nie znam Cię w realu i nie wiem jak byś się zachowywała w stosunku do mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Czekam. I życzę wesołych ferii c:

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych Ferii.Szybko macie ferie my dopiero 13 lutego :C.
    -iue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ferie jak ty od 13 lutego.
      Pozdrawiam.
      ~ Violetta8@

      Usuń
  4. Mieszkasz w pomorzu zachodnim? Bo ja tak i tez mam ferie 19 :B
    B) Nie musisz odpowiadac jak nie chcesz, po prostu pytam z ciekawosci..
    ~GARFILDEŁ pisze z telefonu wiec za wszelkie bledy przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ferie od19

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)