Menu

piątek, 16 stycznia 2015

Komentator + Zmiana tematyki?

Czesc!
Wreszcie mój oczekiwany powrót. W sumie to cieszę się, że nie siedzę teraz tak długo na internecie. Nie mam tych wszystkich problemów jakie miałam kiedys siedząc przy laptopie dosłownie po 14 (i więcej) godzin dziennie.
Cóż, chciałabym przypomnieć Wam, że w lutym wybieram komentatorkę za miesiąc STYCZEŃ.
Dlaczego jestem pewna, że to będzie dziewczyna?
No cóż, piszę to w osobie żeńskiej ponieważ szczerze mówiąc komentują tutaj same dziewczyny, może raz na ruski rok, no może co kilka miesięcy jakis chłopak cos napisze.
Czekam na tą, która będzie komentować dużo, także streszczajcie się, bo to całkiem niedługo!

Druga sprawa to zmiana tematyki.
Chyba wszyscy już wiecie, że MSP mnie nudzi.
Wiecie co najbardziej mnie rozwala?
Że jak piszę na przykład o simsach albo o czyms innym, to pojawiają się komentarze typu "To blog o MSP, a nie o (tytuł gry)".
Po pierwsze to ten blog nie jest o MSP tylko i wyłącznie.
Czy ktos kiedys Wam powiedział, że ten blog jest o MSP?
To, że są tu posty o MSP nie znaczy, że tylko o tym tutaj piszę.
Pojawiają się tutaj posty między innymi z MSP, The Sims, IMVU, Stardoll (było kilka postów o tej grze), o emotikonach, sztuczkach....
Wiecie o ilu rzeczach ja pisałam?
Tu nie jest napisane "BLOG TYLKO O MSP".
Wkurzające, bardzo wkurzające.
Widziałam komentarze i większosc propozycji jesli chodzi o zmianę tematyki bloga padło na The Sims 4 (i nie tylko).
Zastanowię się co do tego, bo może zrobię cos nowego co nie będzie kojarzyło się tylko z MSP.
Może również będę prowadziła niejaki blog o życiu. Być może ze znajomą, ale jeszcze muszę to przemysleć.
Tak czy siak mam zamiar odejsc niedługo z MSP, bo zauważyliscie ile razy ja odchodziłam, a potem wracałam?
Teraz zdałam sobie sprawę, że chyba z litosci.
No ok, nie miałam internetu więc postów nie było, ale MSP to nie jakas moja wymarzona gra. Gdyby nie usunęli GoSuperModel.pl nie założyłabym tutaj nawet konta.
Niestety tak się też stało.

Do zaraz

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Ja bym wolała, żeby to był blog o Twoim życiu. A może założysz po prostu nowy blog? Ten niech będzie Twoją "pamiątką"

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak zostało powiedziane, że to blog o MSP :P
    http://www.tinypic.pl/8cajaykgtjbc

    Fastie (której nie chciało się logować)

    OdpowiedzUsuń
  3. GoSuperModel? Teraz mam ochotę w to zagrać. Dzięki, że wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm. Czekamy. Teraz sprawdzam czy skomentowałam posty XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzis jest ruski rok :p
    ~MatiPonte~

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)