Menu

czwartek, 15 stycznia 2015

Internet!

Cześć!
Z tej strony rownież Nat. Wiem, ze teraz same posty o internecie i moim durnym limicie, którego nie mam, No ale o czym mam pisać, skoro nie moge nawet wejść na MSP?
Praktycznie nie siedzę na laptopie tylko pisze smsy i słucham muzyki.
Poprosiłam mamę o doładowanie limitu na internecie, powiedziała, ze zrobi to jutro, staram sie ja namówić na dziś, bo jutro bedzie w domu dopiero o 23, a ja juz chce mieć wszystko ogarnięte jeśli chodzi o sprawy w internecie.
Trzymajcie kciuki, bo wreszcie jutro moze doczekam sie internetu. Jednak nie wiem co z postami i MSP, bo nie bedzie tego limitu i tak duzo az do 5 lutego jak wspominalam.
Eh, lepiej chociaż trochę niż wcale, prawda?
Trzymajcie kciuki! :)
PS przepraszam za wczorajszy brak postów, no ale dałam bloga pod opiekę koleżance bo nie mam jak pisać wiec to w sumie nie ode mnie zależy.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Cieszę się.Nat, to może pisz jednego, dłuższego posta na dwa dni?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie Nat.Wszystko w swoim czasie.Poczekamy na Ciebie !
    ~Monik656~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok. I fajnie, że wracasz (:
    ~Lyene

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)