Menu

wtorek, 6 stycznia 2015

Informacje

No czesc!
A więc to już mój powrót. Nie wiem dlaczego, ale nadal nie działa mi "s" z kreską na klawiaturze, może ktos wie jak to naprawić?
Naprawdę mnie to denerwuje, a w internecie nic korzystnego nie mogłam znaleźć co by mi pomogło.
Dzis już wracam, pojawiały się już pytania na askach, czy dzis będą posty, czy nie. Owszem, posty będą, już zaczynam je pisać, po prostu teraz sami wiecie, że piszę je w różnych godzinach, ale dzis może postaram się napisać wszystko na raz, a potem chyba zrobię referat i muszę jakos przeczytać lekturę, jednak niestety nie mam książki i mam strasznego pecha, bo teraz nie wiem jak mam to przeczytać, może znacie jakies strony, gdzie mogę to przeczytać?
I nie, nie chcę audiobooków, bo są strasznie denerwujące i nic z nich potem nie rozumiem zwłaszcza, że jestem wzrokowcem.
(Tytuł lektury: Kamienie na szaniec)
Kolejną informacją jest to, że nie gram już na Porshii (XxPorshiaXx), więc proszę nie piszcie mi tam na poczcie, a potem nie róbcie awantur, że się zmieniłam i że nie odpisuję na wiadomosci....
Gram na Annabelie.
Proste i logiczne, przynajmniej tak myslę.

Cóż, to chyba na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Trochę mnie dziwi dlaczego nadal podpisujesz się swoim "starym" loginem, czy myślisz nad zmianą podpisu na AnnaBelIe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyzwyczajenia

      Usuń
    2. Może i tak. Osobiście uważam, że powinien zostać stary.

      Usuń
  2. Ojej, kochana. Co do tej lektury mam ją w domu w mojej "bibliotece" :( Może poszukasz w jakichś bibliotekach publicznych? A jeżeli zależy Ci na internetowej karcie, wydaje mi się, że http://www.gmzielonka.edu.pl/szkolna_bibl_cyfr/e-booki/kamienie_na_szaniec.pdf będzie odpowiednia. Oczywiście nie znam tej lektury, ale rzeczywiście myślę, że jest w porządku.

    Pozdrawiam; roxanevv

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)