Menu

środa, 28 stycznia 2015

Info

Cześć!
Chciałabym tylko na dziś wszystkich poinformować, że postów nie będzie. To tylko na dziś, więc nie ma raczej sie czym martwić. To tylko dlatego, że mama jest dziś w domu i każe mi z nią sprzątać dom. Była z moja siostra na szczepieniu i teraz po prostu układa w domu i wszystkie te sprawy. Nie mam tez czasu bo siostra robi mi awantury i ciagle chce grać w Xboxa, po prostu jest dziś taka nieznośna i głupia ze az mi sie ręce trzęsą za przeproszeniem. Taka rozkapryszona mała księżniczka. Wredna jest i tyle.
Najbardziej denerwuje mnie to, że wszyscy ja tak chwalą i jest taka najlepsza, najdzielniejsza i niewiadomo jaka jeszcze. Zgrywa niewiniątko, a gdy mama wychodzi to pokazuje swoje prawdziwe oblicze.
Wiecie jakie to jest denerwujące?
Jeszcze ja mam za nią dostawać kary...

Az musiałam sie wyżalić ...
Do jutra i przepraszam, ale nie mam wyboru 

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Jakbym słuchała o swojej siostrze...
    kreatywne-msp.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieć starsze rodzeństwo to dopiero życie.Tylko idź zrób to,idź zrób tamto...Dlaczego ? Bo jesteś młodsza ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja i moja siostra mają bardzo wiele wspólnego. Można powiedzieć, że charakterkiem są identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuje Ci takiej siostry ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje mam takie szczęście, że nie posiadam rodzeństwa c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde no to powiedz żeby sama se grała w tego Xboxa.....i rozumiem że czasem postów pisać nie możesz jagby co. A i jak będziesz dostawała karę (nie tylko z winy sis) to przecież wcale nie musisz się stosować.Np. Mama ci zakarzs oglądać tv to jak obejrzysz i tak to co się stanie? No nic! No chyba cię za to nie zabiją.......to że nie masz jeszcze 18 lat nie znaczy że nie możesz robić co chcesz przecież co się stanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ją sprowokuj, lub bądź dla niej milsza. Najlepiej spróbuj obydwóch sposobów, najpierw to z tym, żebyś była dla niej milsza. Sposób:
    - Powiedz, że zrobisz prawie wszystko, co będzie chciała.
    - Pomóż jej, gdy Cię o coś prosi
    - Dalej taka okrutna ? Przypomnij jej, ile dobrych rzeczy dla niej zrobiłaś.

    Prowokacja:
    - Powiedz, że zagracie w chowanego.
    Jeżeli ona będzie liczyć, to powiedz, że do 15 i zostaw ją w dalszym pokoju od laptopa i tam gdzie jest laptop, zamknij się na klucz (wcześniej przygotuj kluczyk), jeżeli nie ma zamka, idź do pokoju w którym jest zamek.
    - Jeżeli Ty masz liczyć, licz do 10, a potem jej szukaj, jeżeli nie ma jej w pokoju, gdzie laptop/komputer, graj sobie, a gdy usłyszysz jej stąpanie, zamknij laptopa i szybko wstań, lub kiedy Cię zawoła i powie coś typu "DLACZEGO MNIE NIE SZUKASZ?" odpowiedz, że szukasz, ale nie możesz jej znaleźć. :)
    Myślę, że Ci pomogłam, powodzenia ! xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, też tak mam. Tylko mam starszą siostrę. Współczuję.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)