Menu

czwartek, 8 stycznia 2015

Info o godzinach

Czesc!
Jak mogliscie już wczesniej zauważyć piszę posty teraz dosyć późno. Głównym powodem jest szkoła, po prostu kończę lekcje o 16, gdy przychodzę jestem niemal na skraju wytrzymałosci i kładę się spać. Spię około dwóch godzin, a potem robię zadania domowe... Najgorzej jest z matematyką, ponieważ mamy teraz geometrię. Na dodatek jest już wystawianie ocen na półrocze, jakas istna masakra......
Potem wsiadam na komputer, piszę posty, newsy, zajmuję się moderacją co zajmuje mi wszystko razem łącznie do 2-3 godzin, a potem idę się wykąpać i oglądam telewizje.
Nie mam w sumie wolnych momentów i chwili dla siebie, więc dlatego posty są po prostu o tej godzinie o jakiej są....
Niestety ferie mam dopiero za tydzień, a do tego jeszcze trochę czasu, nieprawdaż?
Za chwilę nowe posty

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Ja mam ferie dopiero w lutym:(
    Pozdrawiam:)
    ~ Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam teraz geometrię xd Również zaczynam ferie za tydzień. A co do godzin to myślę, że wszyscy Cię rozumieją, nie powinnaś się tym tak przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przychodzisz ze szkoły zmęczona i musisz odpocząć ;/ Ja mam ferie 2 lutego

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)