Menu

niedziela, 4 stycznia 2015

Hejty + Brak postów z mojej strony.

Cześć :3

Nie było mnie dzisiaj cały dzień. Czemu? Byłam w kinie na "Noc w muzeum 3". Bardzo fajny i śmieszny film. Potem coś zjadłam, wróciłam do domu o 19. Dziękuję dziewczyny, że coś napisałyście. Ja tu jestem najgorsza, taka prawda... Jutro będą loga i post pożegnalny. Ale jeszcze jedna sprawa - hejty.
NIE PODOBA CI SIĘ POST? NIE CZYTAJ!
Proste? Tak.
Już od samego początku (jak zaczęłyśmy pisać) były złe komentarze. Chcecie powrotu Natalii. To już jutro, a nasz czas się skończy. I do anonimów - podpisujcie się ;)
Dobra to koniec tego bezsensownego posta. Do jutra.
JulciaaDance

11 komentarzy:

  1. Nie jesteś najgorsza, mi się podoba twój styl pisania :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że tak miło o mnie mówisz c:
      ~JulciaaDance

      Usuń
  2. Ja oglądałam trailer i mi się bardzo nie podobał, po prostu nie lubię takich filmów. Ok każdy ma swój gust. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ma wiedzieć, czy podoba mu się post? Zobaczy tytuł i ma wiedzieć? Ojjj, bystra to Ty nie jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech przeczyta fragmenty. Jeżeli nie spodoba mu się to nich spada. Ojjj, bystra to Ty nie jesteś. Jak to powiedzialaś. :)

      Usuń
  4. Mi się podobają wszystkie posty.Ważne, że piszecie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się tymi anonimami mi bardzo podoba się twój styl pisania.
    ~ Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też byłam na ,,Nocy w Muzeum 3" :DD Film jest super *-* , nie jesteś najgorsza c; jesteś super osobka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nie podoba ci się post? Nie czytaj!"? To nie ma sensu .... najpierw muszę przeczytać, by stwierdzić czy post mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przeczytaj fragment/fragmenty, jeżeli Ci się nie spodoba, to nie czytaj całego. Taka mała wskazówka: zdanie zaczynamy z dużej litery, a przed znakami interpunkcyjnymi niebstawia się spacji. Taka wskazówka. :)

      Usuń
  8. Tak, tak to było bez sensu ;//
    ~Wiecie kto. JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)