Menu

wtorek, 27 stycznia 2015

Hack - Test na prosbę

Czesc!
Ten post może będzie albo dobry, albo i nie. Piszę go na prosbę użytkowniczki, która napisała taki komentarz pod jednym z moich postów:


Postanowiłam przetestować tego hacka z czystej ciekawosci i nudy.
Strona: http://violetgun.pl/kody/moviestarplanet/online-tool.html#reviews
Testuję go własnie teraz na bieżąco pisząc ten post, także robię wszystko po kolei.
Najpierw może zacznę od zrobienia nowego konta. Stworzyłam konto "TEST NAT!"


Żeby było jasne ja na tym koncie grać nie będę i będzie ono tylko i wyłącznie do wszelkich testów związanych z MSP.
Ok, no więc mamy konto. Wchodzimy na stronę podaną w komentarzu (http://violetgun.pl/kody/moviestarplanet/online-tool.html#reviews)
Następnym krokiem jest wypełnienie "ankiety" na stronie. Oto jak powinna wyglądać wypełniona ankieta:

Oczywiscie wszyscy wpisują sobie takie sumy jakie chcą sami.
Dobra, następnym krokiem jest nacisnięcie guzika "DODAJ i pobierz KOD!"
No i wyskoczy takie cos:

No i tu się zaczynają schody.
Tego to pewnie nikt nie pobierze, ja na przykład nie mam zamiaru ryzykować na nowym laptopie.
Postanowiłam przeskanować tą stronę z plikiem, a tutaj możecie zobaczyć wyniki skanowania: https://www.virustotal.com/pl/url/8461b45cc624921b4bc329a6cafbb3140809b4fd9197fddbe262f9a4ff2a513a/analysis/1422370427/
Nie wiem czy ktos by się odważył pobrać ten plik aktywacyjny, ale to już tylko od Was zależy, ja wolę na razie nie ryzykować i nie testować tego, zwłaszcza że jestem niemal pewna, że jakis wirus pewnie będzie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

23 komentarze:

  1. Ja też tak myśle :3 Pozdro Marcin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh ja tam wszystko pobieram xd
    Kompletnie się nie troszcze, ale to źle :/
    Pewnie wyskoczy survey. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol to plik txt wiec to tekst nie aplikacja o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W plikach txt są jakieś kody które powodują jakieś opcje :) Nie znam się na tym ale to wiem, ponieważ pobieram wiele takich plików np. z The Sims Resource i w tych plikach znajdują się pliki .txt
      Pozdrawiam
      ~Anae

      Usuń
  4. Kliknęłam pobierz i mi wyskoczyło " podaj numer swojego telefonu " Jaki żal...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nat, ja kliknęłam POBIERZ i kazali mi podać numer telefonu O.o Nie podałam, bo bałam się, że mi jakieś dane zeżrą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo zadzwnią i ci coś będą kazali zrobić czy tam coś

      Usuń
    2. Czytałam regulamin i trzeba tam wysłać SMS, który kosztuje tak około 30 zł :(

      Usuń
  6. Korci mnie, ale nie wiem czy pobierać :/ Mam dość fajnego laptopa więc...SPRÓBUJE :D (RyzykFizyk ;-;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę mieć te SC DIAXY I VIPA ale wole nie ryzykować. Powiedzcie proszę czy dostaliście tego VIPA DIAXY I SC

    OdpowiedzUsuń
  8. Nwm czy zrobić :P

    ~ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń
  9. i jeszcze jedno. W regulaminie pisze że trzeba za tego VIP zapłacić w ostatniej chwili u siostry to przeczytałam :v

    ~ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pamiętam, że to próbowałam. Miałam na poprzednim telefonie 2 wirusy przez to. To wszystko przez to, że kuzynka była taka podjarana.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie kasę zabierze

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie wiem czy to dobry pomysł ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno to jest tak, że dodają na msp wybrane przedmioty i wgl, ale co miesiąc zabierają min. 5zł. Znam jeszcze drugą teorię, że przysyłają bardzo dużo SMS'ów i my musimy za to zapłacić ;p Ale nie jestem niczego pewna, bo nie próbowałam..

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest tak:Kilka dni w tygodniu przysyłają esemesy i musisz za nie płacić. A żeby zrezygnować musisz wysłać jakiegoś esemesa za 25 zł

    OdpowiedzUsuń
  15. Bezpieczne jest ale........ trzeba wykupic jakiegos vipa na tej stronce wiec nie radze ryzykowac

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie nie radze pobierać skasowało mi wszystkie apki w tym avasta i musze robić wszystko od początku i mam problemy z neteem raz na tydzień mam wykupywać przez telefon net !!!!! NIE !

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie i u mojej znaj tak jest nwm czy u was też

    OdpowiedzUsuń
  18. Wbijajcie też na tą stronęz najnowszym MSP Hack oraz tutaj do poczytania o MSP Hack

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)