Menu

środa, 21 stycznia 2015

GoSuperModel - Odzyskajmy siłę! = WAŻNE!

Czesc!
Ten post jest dla mnie niezmiernie ważny. Pewnie opowiadałam już w postach, że przed grą w MSP grałam jeszcze w GSM (GoSuperModel.pl).
Była to moja ulubiona gra, codziennie tam siedziałam i zdobywałam przyjaciół, było swietnie. Nigdy nie zapomnę tej gry, była dla mnie bardzo ważna. Co prawda nie prowadziłam nigdy bloga o tej grze, bo wydawało mi się to niemożliwe, ważne że po prostu się nie nudziłam i miałam co robić.
Niestety po dwóch latach wspaniałej gry na forum pojawiło się to:


Wiecie jak było mi przykro?
Ta gra była i jest wspaniała, grałam w nią od dziecka praktycznie, więc mam z nią dużo wspomnień.
GSM nie było jakos specjalnie popularne, więc też milionów na tej stronie nie było.
Bardzo mi przykro, że tak się stało z tą stroną.
Gdy dowiedziałam się, że strona zostanie zamknięta założyłam konto na MSP....
Czułam niechęć, nie miałam nawet z kim o tym porozmawiać.
W końcu zdecydowałam się zagrać w tą grę, bo i tak nie miałam co robić, a przecież nie chciałam płakać z powodu gry, chociaż tak było jesli mam być szczera.
Wtedy poznałam własnie Juss (nissia2013) w grze "Ubierz się".
Zaprzyjazniłam się z nią aż w końcu stała się moją najlepszą przyjaciółką. Dzisiaj już znamy się jakos 3 lata. Wie o mnie więcej niż moja własna siostra. Postanowiłam więc założyć bloga o MSP...
Cóż, to nie oznacza że zapomniałam o tej grze.
Była rewelacyjna, znalazłam filmiki jak usuwano portal...



Wszyscy żegnali się, pisali do siebie wiadomosci, usuwali konta, siedzieli na chat i żegnali się z całym GSM.
Nastąpiło odliczanie. W komunikacie u góry pojawiły się minuty i sekundy do zamknięcia.
Nagle zastała cisza...
Zobaczylismy tylko, jak nagle wysiadła strona GSM.
Wszyscy przeniesli się na niemieckie GoSuperModel (http://de.gosupermodel.com/)
Grali i grali, jednak później coraz mniej osób zaczęło wchodzić. Moje konto usunięto jakies 3-4, a nawet 5 razy, ponieważ panował tłok ludzi z Polskiego MSP i Niemcy robili atak zgłaszając Nas z byle powodów.
Nie wchodziłam rok, potem weszłam....
Nie ma już tam praktycznie żadnego Polaka
Przykro mi, bo jakby jeszcze byli to z pewnoscią bym tam jeszcze wróciła.
Lecz problem w tym, że nie mam z kim grać.
Zapewniam, że gra jest wciągająca po czasie, tylko trzeba ją ogarnąć.
Wpadłam więc z Juss na taki pomysł, żeby napisać posta i może poprosić Was użytkowników o tworzenie kont na tej stronie. Nie chodzi mi jednak o stworzenie konta i zostawienie strony, tylko o granie tam razem z Nami!
Namawiajcie inne osoby na MSP, na forum, znajomych
Piszcie o tym na swoich blogach, jesli tylko w to wchodzicie.
Ja osobiscie nie chcę tam sama grać, dlatego chciałabym żeby byli tam Polacy.
Mogę nagrywać Wam poradniki, robić instrukcje
Cokolwiek!
Ale zróbmy cos, żeby ta strona nadal istniała. Przynajmniej dla Polaków.
Ja już tam mam konto. Mój nick to Porshia, jesli zrobicie konta możecie mnie zapraszac. Na Polskim GSM też miałam taki nick, więc jesli ktos grał to może kojarzyć.
Potrzebuję, aby było tam dużo osób, nie chcę czuć się tam samotnie.
Może Wy też pokochacie tą grę tak jak ja. Zwłaszcza, że MSP jest już po prostu NUDNE.
To jak?
Oczywiscie nie zmuszam, tylko proszę osoby chętne :)
PS tylko niemiecka strona jest taka najbardziej jasna, nie ma nawet angielskiej, ponieważ ją usunęli. Tylko tam musimy dać sobie jakos radę. Nie znam niemieckiego, ale myslę, że sobie jakos poradzimy.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

47 komentarzy:

  1. Nie ma chociaż angielskiej wersji? Co jak co, ale z niemieckiego wychodzi mi 3... więc, jestem zielona. ;_; Ok, tłumacz na drugą kartę, no i jakoś przeżyję.
    ~ AnonimeQ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byla, byla angielska. Usuneli z tego samego powodu.

      Usuń
  2. Grałam w tą gre,ale już od dawna nie grałam a w tantej chwili chciało mi się płakać.Teraz gram w msp mój nick to wenska12 mam cie w znaj.Bardzo Ci dziękuje że mi o tym przypomniałaś.;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie grałam w GSM, ale chętnie spróbuję, na msp nie mam co robić. To już nudna gra... Jak wejdę na laptopa to założę konto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój nick na niemieckim GSM to NINANINAP. Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w szkole mam hiszpański i nic nie rozumiem po niemiecku, więc... No, nie założę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok założę konto i cię zaproszę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nic nie rozumiem.Trudno jest tak grać. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzylam sobie na tej grze konto tylko niezabardzo ja kapuje morze ty mnie zapros nazywam sie Doma13

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zabardzo kapuje ta gre morze ty mnie zaprosisz nazywam sie Doma13

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże.. Teraz mam w to ochotę pograć na wersji Polskiej. Lepsze to, niż nic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam to do dzisiaj... wszystko z dnia na dzień posypało się.
    Miałam duży lvl, znajomych, świetnie się tam gadało, wydawałam nawet co jakiś czas gazetkę.
    A teraz.. teraz już na niemieckie GSM nie zachodzę często.
    1-2 razy na miesiąc.
    ~Kawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaprosicie mnie??? Jestem Swayn

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę z Tobą zagrać Nat ale na rosyjskim jeśli nie masz nic przeciwko ;3 / XxFloraWinxxX / znasz mnie XDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie tam nie ma rosyjskiego XDD To na niemcu zaloze konto / Pati :3 Trzymaj się Nat :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Okyy :3
    Założyłam konto. To chyba tutaj? http://de.gosupermodel.com/
    Nazywam się Svane. Zapraszajcie.
    ~Svane

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi niemiecka wersja nie dziala....

    OdpowiedzUsuń
  17. Konto teraz zalozylam. Nigdy wczesniej w to nie gralam. Na pierwszy rzut oka, gra mi sie wydaje hmmm. dziwna i bezsensowna? Chodzi o to, ze nie do konca wiem o co w niej chodzi. A no tak. Zalozylam tylko konto i wyszlam, wiec co tu sie dziwic. Mam szczescie, bo Niemiecki to jedyny jezyk obcy (nie wliczajac angielskiego, ktory chyba kazdy zna), ktory rozumiem, i o dziwo potrafie sie porozumiec praktycznie jak po polsku! :) Moze mniej plynnie, bo wolniej ale jednak cos. Przynajmniej rozumiem wszystko co tam pisze, ale nie mam zamiaru z zadnymi Niemcami tam gadac xd Wejde od czasu do czasu, moze polubie :)
    ~Nataliaa =) na MSP
    natalcia345 na GSM

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam konto. Nazywam się Shanella, możecie zapraszać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Założyłam konto, nazywam się ReVi i też możecie zapraszać :) / donata13

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak samo było z pet Party :/ tylko ze pp usunęli na zawsze :(
    ~Mng

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pet Party usunęli?! Uwielbiałam tą grę ale dawno nie wchodziłam... Szkoda mi :c

      ~FenkaElenka

      Usuń
  21. Ta jest jedna wada, że to gra TYLKO dla dziewczyn... W msp przynajmniej mogli grać chłopacy. Życzę Wam, żebyście odzyskały polski serwer ^^ ;D
    Pozdrawiam dawid2002c

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam konto nazywam się harumi zapraszajcie! :-)
    -Martyna/Zielony żółw
    Harumi na GSM

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama w to gralam... zalozylam pare mies tm na niemieckim ale nic nie rozumialam i nie zrozumiem bo chocias mam z niemca 5 to i tak nic nie umiem... najwyzej siostra bedzie mi tlumaczyc bo gra byla bardzo fajna a te konkursy ! Wygrywalam je kiedys ... chetnie powroce do tej gry bo msp to lipa :') Dih

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią założę konto i Cię zaproszę.
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz co, żal mi cię. Zaraz se zrobię konto. c:
    ~ Vega, yabi1. Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nazywam sie tam tak jak na msp, czyli Wiktoria11109. Nat, ty mnie zapros bo ja tam z ledwodwoscia do sklepu weszlam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak samo było z Pet Party (gra która BYŁA na gry.pl) Ja pamietam początki PP ;( Nie chciało mi sie wierzyć ze to usunęli, ale cóż.
    ~Coco 007

    OdpowiedzUsuń
  28. Stworzyłam sobie konto, Na szczęscie w google chrome jest takie cos żeby przetłumaczyć stronę. :3
    Nat, możesz mnie zaprosić nazywam się BunnyDeathx3 Taka piękna nazwa x3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałem... Nat, jeżeli chcesz to mogę o tym napisać na moim blogu ;) link: http://dawidowe-msp.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, zawsze czujesz ból kiedy tak po prostu konieczne jest zmazać swoje inspiracje, rzucić wszystko i odejść. Kiedyś myślałam o założeniu konta, lecz weszłam a tu... brak polskiego tłumaczenia, ale jeśli sądzisz że niemiecka może nam pomóc, spróbuję :)

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  31. Grałam w Polskie GSM, tak samo mocno przeżyłam zamknięcie serwera :C
    Ah, wspomnienia. Aż się łezka w oku zakręciła... :C
    Tak samo jak Ty, po zamnknięciu GSM zaczęłam grać w MSP.
    A w GSM najlepsze było robienie i kupowanie gazetek... :'3
    ~ Kathey

    OdpowiedzUsuń
  32. Konto założone i raczej nie będę miała aż takich problemów z grą bo użyłam tłumacza chrome ^^. Zaproście do znaj jestem Kollorowaaa .

    OdpowiedzUsuń
  33. Grałam w Polskie GSM. Pamiętam, że płakałam ;c
    Nie grałam na Niemieckim, bo za bardzo się załamałam.
    Ostatnio weszłam i nie było żadnego Polaka.
    Z chcęcią to sobie przypomne. Nazywam się tam jak na MSP czy Kanircia.
    ~Kanircia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gralam...Od samego poczatku do konca. Bylam mala dziewczynka, ta gra dla mnie duzo znaczyla...TAAA, WIEM ZE TO CHORE ;__;

    OdpowiedzUsuń
  35. Nazywam się Maroko. zapraszajcie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam w szkole tylko angielski i francuski :/ Powie ktos czy łatwo ogarnąć nic nie umiejac po niemiecku? D:

    OdpowiedzUsuń
  37. A co mi tam zakładam konto :3 Jestem:
    Grell
    zapraszajcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejuu kochałam gsm. Grałam codziennie, dalej za tym teksnię :( Nie wiem czy kojarzysz, ale byłam tam Quila :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tam są dziwne lalki O.O Internetowe Znicze dla GSM i PP (*)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej. Mój nick: NewYorkGirl
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku *-*. A ja myślałam że już nikt nie pamięta polskiego Gsm <3. Boże uwielbiałam tą grę i wszystkie użytkowniczki ♡. Te konkursy miss w pokojach, piżama party z przyjaciółkami,wojny między dobrymi a zlymi osobami, jejku płakać mi się chce :c. Niemiecki Gsm to nie to samo ale mam tam konto Mój nick to : .Paulaaa.
    Zapraszać,jak tylko dam rade to się loguje i zaczynamy !. Dziewczyny podbijamy znowu Gsm! ! <33. Proszę was wszystkich rejestrujcie się tam,polubicie tą grę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Już usunęli całkowicie GSM :'(

    OdpowiedzUsuń
  43. Mamy rok 2017, mam rocznikowo 17lat i tak strasznie tęsknię za GSM. To była gra którą pokochałam bezwarunkowo! Nie mogę znieść myśli, ż w 2016 zupełnie usunęli tę wspaniałą grę. Tak cholernie tęsknię za tą jedną grą!! 😭

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)