Menu

czwartek, 22 stycznia 2015

Godzina postów (na dziś) + Spotkania na TC

Cześć!
Chciałabym Was tylko poinformować, że idę o godzinie 14 do rynku popatrzeć na buty z koleżanką. Moze akurat znajdzie sie cos fajnego i taniego, a jest likwidacja sklepu i wszystko jest bardzo tanie.
W związku z tym pozostałe posty będą napisane myśle ze jakoś o 17 lub pózniej i tez jest szansa ze wcześniej. Mam nadzieje, że to nie sprawa jakiegoś problemu.
Mam tez propozycje.
Wiele osób sie mnie pyta kiedy zrobię następne spotkania na tinychat. Spytam sie dziś mamy na która ma do pracy i moze cos specjalnie dla Was zaplanuję i będziemy mogli ponownie widzieć sie na kamerce :)
Także chciałabym podziękować tym, co jednak próbują zagrać w gosupermodel. Chciałabym zagrać z Wami wszystkimi, ponieważ chce, aby Polacy tam wrócili po ciężkim doświadczeniu związanym z PL GSM. Jeśli chcecie dziś posta z instrukcjami co i jak, to chętnie Wam to napisze.
Jeszcze jedno
Jak juz ktoś zdecydował sie na grę tam, a chce trochę pieniędzy to wynalazlam super stronę, gdzie można kupować pieniądze, Vipy itp taniej. Nie wiem jednak jeszcze czy można zaufać tej stronie, dlatego dziś kupie z niepotrzebnego doładowania jakiś pakiet i dam Wam znać czy działa. Wystarczy podać nick i kupić np. 100 tysięcy GG (GoGeld czyli pieniędzy) za 3,50 zł, 10 tysięcy diamentów za chyba złoty cos (nie patrzyłam), a VIP na rok tez nie patrzyłam, ale tez niewiele, potem sprawdzę.
Mam nadzieje, ze wspólnie odnajdziemy sie w tej grze. Kieruje to do tych, co dali sobie szanse w to zagrać, ponieważ na MSP i tak juz nie ma co robić.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Lepiej napisz instrukcję, bo ja po prostu ledwo to ogarniam. A co do spotkania to dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo tak! Chcemy post z instrukcja do GSM! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia, mogła byś napisać taką instrukcje wstępną? To znaczy, co musimy wiedzieć itp. Ogólnie zaczynam grać i jestem "zielona" w tej grze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie internet zamulacz, to bym chętnie zagrała.Msp zeszło na psy i jest nudne tak jest bardzoo nudne. ;-;
    ~Monik656 ( Magda jakby co )

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że "stronka" o której mówisz jest fajna i dość zaufana. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)