Menu

piątek, 2 stycznia 2015

Cześć.

Hey. Jestem tutaj nową redaktorką do 5 stycznia. Może na początek coś o mnie.

Nazywam się Karolina. Mam 12 lat. Na MovieStarPlanet mój nick brzmi Klaudia_17. A dlaczego Klaudia a nie Karolina? Moja siostra (mam siostrę  i brata) ma na imię Klaudia. I ona założyła to konto, nie ja. Po latach znudziło jej się msp i postanowiła oddać konto mi. Obecnie mam 18 lv i vip'a. To tyle o msp. Także moje konto jest od 2011, ale zaczęłam grać w 2012.


Mam siostrę i brata (o czym już wspomniałam przedtem). Mam ciemno - brązowe włosy i brązowe oczy. Ulubionym rodzajem muzycznym jest rock. Lubię także anime, czasami. Kocham także pisać na blogach, czytać i rysować. Teraz jak wygląda mój ekran na msp -



Myślę, że miło będzie mi tutaj pisać. Także jeśli macie jakieś skargi, to piszcie. Odpiszę jak najszybciej.

Jeśli chcecie mnie o coś zapytać, to tu podam wam 2 kontakty, gdzie możecie mnie znaleźć -


Ask - http://ask.fm/BecauseFunny

Skype - karolcza2


Postaram się jeszcze dzisiaj coś dla was napisać, i dziękuję Nat że mnie przyjęła :)

~Klaudia_17

P.s Zapraszam także na moje dwa blogi - kliknij i kliknij.

3 komentarze:

  1. Cześć. Napewno wejdę na te blogi. Czekam na posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że napiszesz świetne posty!!!
    Pozdrawiam;-)
    Violetta8@

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)