Menu

sobota, 10 stycznia 2015

Country Manor - Animacje

Czesc!
Wczoraj omawiałam głównie sklep i ten cały nowy motyw, pora ogarnąć wszystko - w tym animacje. Niestety zdjęcia animacji zrobiłam z takiego durnego konta, którego nie używam, bo na moim głównym koncie są takie lagi, że już praktycznie w ogóle nie siedzę na MSP. Po prostu mnie to wszystko zniechęca... W sumie gdyby nie usunięcie Polskiej strony GoSuperModel nie grałabym w MSP. Jesli ktoś miał tam konto to miałam nick Porshia, może ktoś kojarzyć.
Ok, przejdę do animacji i MSP:


Najbardziej podoba mi się animacja z psami i schodami.
Według mnie najlepsze animacje.
Ceny w sumie nie są złe jak na tą kolekcję, bo bywały animacje strasznie drogie...
Bardzo również zaskoczyła mnie cena sukienki za aż cztery tysiące SC!
Ale postanowiłam ją kupić w kolorze czarnym.
Animacje w sumie ok, oceniam je na 7/10, zawsze mogło być lepiej :D
Oprócz tych dwóch animacji co wymieniłam podoba mi się także ta z kanapą za 650 SC, taka elegancka, a wręcz mogę powiedzieć "seksowna", nie wiem jak to ująć.

A Wy co o tym sądzicie?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba animacja z psami , schody są ok . Zrobisz jeszcze kiedyś post z odpowiedziami na pytania ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem schody żądzą :3
    ~vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ta animka z schodami najbardziej podoba.
    Reszta może być.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)