Menu

sobota, 3 stycznia 2015

Co się stanie jak rozłączy Ci się internet? + Informacja.

Hej!Może Wy macie tak jak ja,że odłącza mi się internet i muszę ponownie połączyć.Ale w tym poście nie chodzi o to tylko o to co się stanie jak w czasie gry (MovieStarPlanet) rozłączy Ci się internet!Na środku ekranu pokaże Ci się wtedy taka informacja:
Również wtedy zatrzyma się pasek gdzie są pokazane różne Moviestar.
Ten napis będzie chodził za Tobą wszędzie,ja pokaże jedno zdjęcie które udowadnia,że ta informacja chodzi za Tobą:
Ta informacja nie zniknie dopóki nie wylogujesz się,jeżeli się ponownie zalogujesz mając podłączony internet to gra będzie działała jak przedtem.Czasami nawet pokazuje się zamiast tej informacji,informacja z booni gdzie pisze:
"Wystąpił problem zaloguj się ponownie".
...........
Jak widzicie w poście pisze jeszcze słowo ''Informacja''.
Więc przejdźmy do niej.
Wcześniej (po południu) nie było postów z powodu tego,że o 13:30 jechałam do Poznania do Ikei,Jyska,Galerii handlowe,Mcdonalda itd,i dopiero przed chwilą wróciłam,odrazu usiadłam na komputer żeby,napisać tego posta dla Was ;)
Hmm no post nie za długi ale mam nadzieję,że się spodobał :3
~Jula5341



14 komentarzy:

  1. Post? Nawet. Ale ,,odrazu" piszemy oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszcie coś sensownego... posty są beznadziejne, Nat, wracaj! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są beznadziejne to po co czytasz? :3
      ~Jula5341

      Usuń
    2. Czyta, bo ma nadzieję, że będzie to coś ciekawego. Ten post jest idiotyczny. A Twój komentarz jest żenujący. ;)
      Pozdrawiam, Kinga.

      Usuń
  3. Zrob posta o modzie czy coś bo każdy przecież wie co się stanie ;_; Fajny masz avatar na Google + :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam.
    Pozdrawiam:)
    Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  5. Julia Michałek ty szmato wypierdalaj z bloga kurwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezus , trzeba wtedy kliknąć planetę nad moviestar , wtedy też się wyłącza chat i znajomi , ale nie na zawsze ;-; Po zalogowaniu są znowu .... ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agaa popieram cię , nat wracaj ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez obrazy, ale nie podoba mi się ten post. Może napisz o nowościach, zrób look'a itp.
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat to co wyskakuje gdy Ci Internet rozłączy to nie nowość, bo to prawie każdy zna i jest chyba od dwóch lat albo od roku ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez tak mam :(Nie jest to fajne bo mi się kiedyś rozłączył jak robiłam dość długiego i ważnego arta albo film ;-; ♥♡♥★☆★♣♧♣◆◇◆■□■

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe xD Mam podobnie :/ robie coś ważnego mam już to prawie skończone a tu... INTERNET ZNIKŁ NIE DA SIE ZAPISAĆ :(

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)