Menu

piątek, 9 stycznia 2015

Claus i logiczne rozwiązanie sprawy

Czesc!
Wiele osób prosiło, żebym napisała posta o Clausie i jego nagłe "zniknięcie" z gry. Wiedziałam już o tym dawno, po prostu nie było okazji, by o tym napisać.
Uważano go za twórcę MSP, też w tą wersję wierzę, ponieważ data na jego profilu to rok "2009", a VIP był tam cały czas.
Jesli to nie założyciel, to raczej jest jedyna opcja - hacker, ale ja tam w to i w hackerów nie wierzę, także odtrącam tą mysl od siebie.
Wiele razy cos było z nim nie tak. A to opis, w którym miał kratki, a to "k****", a to inne dziwne rzeczy.
Zobaczmy jak wygląda to teraz:


Postanowiłam zbadać tą sprawę.
Może skoro jest tym rzekomo "założycielem" MSP, to po prostu się go może nie da wyszukać. Własnie sprawdzam tą wersję w tym momencie, co mi wyszło?
Otóż to:
Cóż, nick jest zajęty.
Czyli Claus istnieje, nie ma żadnego bana, tylko po prostu nie da się go wyszukać jak większosc moderatorów!
Tak przynajmniej tą sprawę rozwiązałam ja i myslę tak o niej.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. No nie wiem. Na duńskim MSP da się go wyszukać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to już tak nie interesuje, ale Twoja opcja
    jest bardzo wiarygodna.

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłem mu 2 looki moze go znajdę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne, przecież ja jakoś 2 dni temu go szukałam i mi się wyświetlił bez żadnych dopisków na nazwie ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne ... Próbowałaś z małej litery xd ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Nat.Wiem dobrze co się z nim stało.Shakowała go Anonymous LUB zbanowali go za ten status.To na tyle co miałam Ci do powiedzenia. ~Oll

    OdpowiedzUsuń
  7. Może gra dalej, tylko jak np innych moderatorów czy kogoś nie da się wyszukać?

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam konto na duńskim i Poszukała m i znalazło jakiegoś siwego gostak z Vip'em Judge i 21 lvl .Nie wem...Nazywał się po prostu "claus"

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)