Menu

niedziela, 11 stycznia 2015

Cała prawda o HackeEleniKaro

Witajcie. Z tej strony Dzini.
Piszę posta z laptopa. Mój komputer jest już w naprawie, ale nie wiem, kiedy wróci.
Ten post będzie o dziewczynie, która niedawno się nagle pojawiła. Jej link do bloga: http://hacki-namsp.blogspot.com/
Niedawno jeszcze on był, ale widzę teraz, że jest usunięty. Karolina udawała hackerkę. Chciała zwrocic na siebie uwagę
i miec popularny blog. Gdy się pojawiła na blogu Porshi wszyscy się z nią poznawali. Ja też po kilku dniach ją poznałam. Wydawała się fajna no to dałam ją na msp na naj (do serduszka), bo sama chciała. Od razu po jednym dniu znajomości ledwo mnie znając kupiła mi vipa na tydzień. Sobie przy okazji też kupiła, a jak? Sprzedając swoje konta. W tych kontach była !AureliaArli!, dziewczyna, która stała się dosc popularna, bo były plotki wszędzie, że to nowe konto Arli, ale to nie było jej konto tylko naszej kochanej Karolinki.. Ale czy to tylko jedno jej konto? Nie :) HackeEleniKaro to również znana nam Nikola3335, która nieraz wchdziła na tego bloga. Chyba na tych wakacjach co były poznałam tą Nikole i było widac, że od razu lizała mi dupe. Wczoraj jak byłam na tablecie to zrobiłam screen starego postu z tego bloga. Jes to kolejny dowód, że !AureliaArli! to konto Nikoli.


Nikola gadała, że ma 15 lat, a tak naprawdę ma 12. Również rozdawała zdjęcia jakiejs ładnej typki i mówiła, że to ona. To jedno z jej wielu zdjęc, które rozdawała:


No, no ładną lasunie sobie znalazłaś w necie ;) Obiecałam, że nie będę dawac jej prawdziwego zdjęcia, bo juz taka straszna nie będę, ale ona i tak wyslala je wszystkim.. Jednak dużo czytelnikow czyta tego bloga i zachowam zdjecie dla siebie.

Na początku już Lyod uważała, że Eleni to Nikola3335, bo miała takie same pismo jak ona, charakter i Nikola też kiedyś udawała już hackerke. Również podczas kłótni w konfie na gg dawała zdjęcia avatarów Nikoli z jej gg. Tutaj screen jak pisze Juss:


Byłam strasznie głupia, że się z taką idiotką ''przyjaźniłam''. Moja rozmowa po tym jak już się dowiedziałam, że udawała HackeEleniKaro:


Później, gdy już straciła oczywiście wszystkich to mnie zaczęła przepraszac. Chciała się dalej ze mną przyjaźnic, ale ja oczywiscie odmówiłam, bo jaki ma sens taka przyjaźń?


Na tym screenie jest pokazane jej żalenie się. Nie powinnam dawac takich screenów, bo to trochę osobiste, ale co się będę przejmowac? Skoro ona może wszystkich obgadywac i oszukiwac to ja tez sobie moge na cos pozwolic.

Mam też screeny jak Nikola mi próbuję wmówic, ze ona nie jest żadną Nikolą i te zdjęcia, które daje to ona:



No i niestety nie dostałam żadnych dowodów.



Trochę później Eleni znowu zaczęła do mnie pisac, że mam jej oddac pieniądze za vipa, hahahahah. Sama chciałaś mi go kupic, a teraz chcesz zebym ci cos oddawala. Było nie kupowac..

Na tym screenie jest jak Eleni chciała usunąc nowe konto juss i jak chciała mnie wywalic na msp z serca dla Nat. Widac tutaj od razu, ze poleciala na fejm. Jej nie zależało nigdy na prawdziwej przyjazni, tylko na tym, zeby byla slawniejsza w internecie. Tutaj screen jeszcze jeden od Nat:


To co zamazałam to prywatna informacja.
Tutaj screen jak pokazuje, że Eleni jest fałszywa..


''Nie wiem czy ją lubic czy nie'' To jest przeciez nienormalne..

Na końcu jeszcze macie moją kłótnię z Eleni:


Właśnie wszyscy widzimy jakie ona ma życie w realu. Gdyby je miała to by nawet na necie nie siedziała i nie podawałaby się za inną osobę, żeby miec nowych znajomych.


Po tym opisie na GG i avku również pokazuje to jakie ma piękne życie.

Ten post jest trochę niedokładnie napisany, bo ciagle mi laguje, rozlacza się internet i nie mam dzisiaj za bardzo weny. Miałam dużo tych screenów, ale dałam te najważniejsze.

Pozdrawiam
Dzini.



10 komentarzy:

  1. Szczerze , to nie jestem w temacie tej dziewczyny . Po tym co napisałaś , uważam ją za idiotkę , ale cóż nie będę oceniać skoro jej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Zdjecie z neta to zdjecie Zoella! (Takiej youtuberki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Zoella! Ona ma inne oczy! Zobacz se w google.

      Usuń
  3. Hahah! Chyba nie wie, ze prawda wyjdzie na jaw 😝

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej dzieci w internecie. <3

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam się jej bać?Ona na MSP sprzedawała konta za VIP'A

    OdpowiedzUsuń
  6. O.O spytałam się jej na MSP za co konta sprzedaje.Odpowiedziała mi, że za VIP'A.Ja kasy za nią tracić nie będę -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kobita ja z nią gadam a ona : Kto Ty Jesteś o-o jak? już nie znam cię -.- O-o Co to ma być !? ;-; (Dodałam znaki ortograficzne które nie używała bo ona nie wie co to jest :|)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)