Menu

niedziela, 11 stycznia 2015

Brak internetu ZNOWU?

Cześć!
Piszę tego posta z telefonu, bo tylko aplikacja "blogger" na telefonie mi działa...
Siedzę sobie na internecie, nagle tracę połączenie. Czekam z 10-15 minut i nadal nic, potem wyświetliło mi się, ze mam wiadomość, ale nie moge jej odebrać....
Zresetowałam internet, wciąż nic nie ma. 
Wiecie co?
Ja jestem juz na skraju załamania nerwowego. Limit na internecie przyszedł mi dokładnie 6 dni temu, a juz go znowu prawdopodobnie nie mam.
A czy wiecie kiedy następny limit?
5 lutego ;)
A jest 11 stycznia ;)
Jestem moderatorem na dogry.pl, pisze bloga, robię filmy.
Jak mam pracować bez internetu???
Jestem tak wściekła, że mam ochotę sobie cos zrobić.
Wszystko jest takie do dupy, że az sie wierzyć nie chce.
I co ja mam teraz zrobić?
Nawet komentarzy nie moge sprawdzić bo mi nie ładuje.....
To nawet nie mam jak wybrać redaktorki na ten miesiąc ...
JESTEM TORALNIE ZAŁAMANA 
Jestem na więcej niż 100% pewna, że nie mam juz internetu.
Rano moze wróci, bo czasami są jakieś błędy czy cos, ale watpię zeby to był błąd tym razem.... Mam nadzieję, że tak, bo inaczej wiszę na sznurach.
Pewnie nie wróci jak to ja znam swoje "szczęśliwe" życie.
Życzcie mi powodzenia.
Chociaż tyle.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

14 komentarzy:

  1. Nie mam internetu, idę się zabić.
    Kobieto, dużo ludzi nie ma internetu i żyją.
    Pewien czas bez internetu chyba ci nie zaszkodzi.
    Pozdrawiam,
    Zu.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Dogry jest nielegalne 2.Możesz sb doładować limit 3.Pewnie go nie masz bo siedziałaś na YT.Nie wchodź na YT BO ON ŻRE 10 GB W TYDZIEŃ!!!~ Oll

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutno , ale rozumiem . Powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak często mam. ;C dobra.. to ja ci życzę powodzenja Nat! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak często mam. ;C dobra.. to ja ci życzę powodzenja Nat! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia. Ja też mam pecha w życiu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszą mnie plebsy z tego całego moviestarplanet, które nie widzą nic innego poza internetem. Może za chwilę się powiesisz co? Taka przerwa od tej idiotycznej gry dobrze ci zrobi. Może przynajmniej nauczysz się pisać? Ile ty masz lat, dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze możesz na ten miesiąc zatrudnić mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tydzień wykorzystałam limit xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia. Czekam, aż będziesz go mieć :c

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)