Menu

sobota, 10 stycznia 2015

Ból dupki

Cześć!
Tego posta piszę z telefonu i specjalnie poświęcam go pewnemu gamoniowi, co nawet nie jest na tyle odważny, aby nie pisać z anonima.
Wczoraj pisałam posta pt."Nowy moderator?" I jest tam screen jak odpisywałam pewnej czytelniczce bloga na wiadomość na skype:

(Przepraszam, że trochę niewyraźnie)
Napisałam tam "dziękuje za informacje", a po prostu pod spodem skype przetłumaczylo jak sie to pisze po angielsku, nie mam pojęcia dlaczego, a potem zobaczyłam taki inteligentny komentarz:
Przysięgam, ze gdy to przeczytałam to sie niemal popłakałam ze śmiechu. Jak można być tak tępym człowiekiem, a na dodatek to jakaś łajza co boi sie dawać chociażby nicku.
Drogi anonimku, co do "jak zagraniczka k****", to dla twojej wiedzy do Polski przyjechałam parę lat temu z Anglii. Za zagraniczę się nie uważam, ale ból dupki jest.
pewnie Ci teraz mega łyso, bo wyszedłeś/wyszłaś na kompletnego idiotę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Haha, jakim można być idiotą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat jeżeli masz pobrane Cloufish czy jakoś tak (ten zmieniacz głosu) to od niego tak tłumaczy.
    Też mam i tak tłumaczy a jak wyłonczam to już nie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahaha jaki bezsensowny komentarz...

    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w Grudniu wróciłam z Anglii. Anonimek pewnie nie wie jaki jest skype za granicą.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)