Menu

czwartek, 29 stycznia 2015

Big Game Party!

Czesc!
Wczoraj już pokazywałam Wam co dzisiaj nadejdzie. Oprócz zauważonych zmian jest też już nowy motyw o którym wlasnie wczoraj mówiłam!


Nazywa się "Big Game Party", czyli "Wielka Gra Imprezowa" (czy cos takiego). Szczerze myslałam, że to będzie cos więcej, bardziej sport itp. ale i tak kojarzy to się ze sportem.
Chciałabym jeszcze tylko powiedzieć, że przepraszam, że ten post pojawił sie dopiero o 18, ale kąpałam się, zrobiłam sobie maseczkę, później obejrzałam ukrytą prawdę, teraz szpital i tak jakos wyszło.
Mam nadzieję, że nie macie tego za złe :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Pierwsza B-) Mi się podobs motyw ~ Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądam ukrytą prawdę :3 XD
    Druga *-*
    ~Nat (nataia)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajny motyw, tylko look'i mi trochę trudno zrobić.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten motyw ;) Moim zdaniem jest trochę mało ciuchów dla chłopaków... Jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)