Menu

piątek, 23 stycznia 2015

Ban

Czesc!
Patrzcie jaka niespodzianka mnie spotkała, gdy zalogowałam się na MSP.


Cóż, jak widać mój opis niektórym przeszkadza.
Jakby mnie to obchodziło.
Zresztą, już dawno planowałam odejsc z MSP. Gram w cos innego.
Zauważyłam, że wielu z Was nie pojmuję GSM. Chyba się poddam, nie wierzę już w to żeby było tam jak kiedys i żeby też byli tam jacys Polacy.
To też było takie trochę przymuszanie z mojej strony, ale ja tylko zachęcałam i pisałam, że dla chętnych, więc to w sumie też od Was zależało.
Hmm, no cóż wejdę na drugie konto i napiszę cos.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ja ci nie współczuję, msp to gra do dupy (Przepraszam za wyrażenie) Blokują tam za byle co.To gra dla dzieci, które zazwyczaj mają 8 lat. Twój blog odwiedzam, bo lubię czytać Twoje posty. Co do GSP to już nawet ogarniam, całkiem wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, bany na serio zaczynają wkurzać.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)