Menu

sobota, 31 stycznia 2015

Ban, znowu

Czesc!
Pamiętacie mojego bana sprzed kilku tygodni? Oczywiscie mam go znowu, ale jakos specjalnie się tym nie przejmuję. Zobaczcie:


Tym razem jednak na 22 godziny, wczesniej było ich tylko 5.
Może z czasem zablokują mi konto?
Super, że jestem wykończona już szkołą, bo muszę zacząć odrabiać lekcje, uczyć się itp, bo niestety w poniedziałek już szkoła.
Po prostu swietnie.

Wejdę na jakies lewe konto i może jakis look zrobię, ale szczerze to nie wiem bo ma brzydką twarz, a z twarzą to wszystko powinno się zgrać, a wcale tak nie będzie jesli zrobiłabym to z tego "lewego" konta.
Idę cos wymyslic.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. Za co te bany?
    No chyba za nic. :~:
    /Mysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie dostałam bana. Jakoś nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Moderatorzy głupieją :-: Moja kol dostała bana za napisanie "jednorozec". :)
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  4. Za co ban?
    Ja jeszcze, żadnego bana nie miałam.
    Pozdrawiam
    ~Kremóweczka 100

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłem blokowany bardzo dużo razy aż w końcu na paru kontach zostałem zablokowany na zawsze (życie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe za co masz te bany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie napisali za co ten ban... Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam raz bana, gdyż napisałam do jednego ze znajomych " Jakiego masz skajpaja? ". Specjalnie napisałam "Skajpaj" aby się Moderatorzy nie domyślili. Ale oczywiście z tego błahego powodu, musieli mi zablokować konto na 24h.
    ~ Sheya01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale i tak prosisz o skype'a jak piszesz "skajpaj" i "skype" :/

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)