Menu

sobota, 24 stycznia 2015

Błąd Javy? - Gosupermodel

Czesc!
Chcieliscie jakies instrukcje dotyczące Gosupermodel. Widać, niektórym ta gra się spodobała i bardzo się cieszę, że zdecydowaliscie się w to zagrać wspólnie ze mną.
Chciałabym robić insturkcje itp, ale zobaczcie co mi się wyswietla, gdy wchodzę w chat lub gry i inne tego typu miejsca:
Zauważyłam, że nie tylko ja tak mam.
Dostałam wiadomosc na GSM od użytkowniczki o nicku Kathey:

Chyba ma ten sam komunikat co ja.
Cos jest z Javą nie tak.
Mam windows 8, więc jesli ktos zna odpowiedz na to, to może mógłby jakos pomóc?
Słyszałam, że trzeba pobrać najnowszą wersję Javy, żeby to się naprawiło, ale ja już mam najnowszą wersję......
Korzystałam też z wszelkich instrukcji na internecie, jednak nic nie działa.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

15 komentarzy:

  1. Hmmm....a jaką masz przeglądarke ? I czy ten problem wystepuje tylko przy GSM czy inne strony tez np.Google.Jeżeli Firefox to miałam coś podobnego tylko ze u mnie wszystkie strony byly nie zaufane. Ale poradzilam sobie z tym.Odpowiedz bo to moze ten sam problem.
    ~Monik656

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z Chrome, a mam ten błąd na wszystkich przeglądarkach i tylko występuje na GSM.
      ~Nat

      Usuń
    2. https://www.java.com/pl/download/help/appsecuritydialogs.xml
      W tym linku pisze co trzeba zrobić musisz znaleź takie same okienko co u Cb.

      Usuń
    3. Ja tez mam chrome,jak masz serwer?
      Ja niemiecki jestem tam Kokakoko

      Usuń
  2. Też mam ten błąd i także korzystam z Chrome. Nie wiem,co jest.
    ~Kanircia

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wystarczyło zmienić prawa administratorskie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie to samo tylko że pokazuje się inna ramka :/
    ~Zielony żółw

    OdpowiedzUsuń
  5. Może Niemcy odkryli, że dużo tu Polaków i nam poblokowali? :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety Nwm, bo wyjechałam i siedzę na komórce

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo, ale ja nie mam Windowsa lecz Linkusa.
    -Misia882234 (Ola)

    OdpowiedzUsuń
  8. NAT! Odinstaluj Jave natychmiast , ponieważ mojej przyjaciólce wgrał sie przez nią TROJAN ! :O /XxFloraWinxxX (Pati)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym linku co podałam wszystko jest opisane.Co trzeba zrobić,krok po kroku...
    ~Monik656

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju... Jaka ja głupia jestem XD Musze mieć jave jak mam grać w GSM ... Nat przepraszam nie pobiore jej więc nie będę tam grać :( Bardzo bym chciała lecz nie będe pobierać javy ;c / Nadal Flora i ty chyba mnie znasz ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiem tylko tyle że dało się rozwiązać ten problem na starszej wersji (Starszej niż 8.0) - zmienić ustawienia "chronienia" na średnie... Teraz są tylko wysokie i bardzo wysokie. Java uruchamia się tak naprawdę tylko przy stronah http:// i https://... Gsm nie jest ani http ani https, dlatego to ustrojstwo się nie odpala. Ja osobiście spróbuję ściągnąć wersję 7.0, a jeśli to nie pomoże to nie wiem.
    ~ Kathey (Autorka wiadomości xdd)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie grałam w tą grę. Hm..

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)