Menu

sobota, 31 stycznia 2015

Nowe 2 funcluby!

Czesc!
Siedząc na asku nudząc się znalazłam nowy temat na posta. No nie mam o czym pisać zwłaszcza, że mam po prostu bana.
Postanowiłam napisać o nowych funclubach, które stworzyli dla mnie ludzie.
To bardzo miłe, jesli robisz komus taką niespodziankę.
Pierwszy z nich to http://annabelie-funclub-msp.blogspot.com/




Bardzo dziękuję, że robicie takie cos dla mnie. To jest po prostu bardzo miłe. Obiecałam napisać o tym, więc oto post.
Następny funclub to jakis na FB: https://www.facebook.com/pages/Annabelie-XxporshiaXx-MSP-Fani/579437125533291?skip_nax_wizard=true&ref_type=logout_gear#_=_


Oczywiscie jeszcze ktos założył wczesniej tego funcluba o mnie: http://xxporshiaxx-msp-funclub.blogspot.com/, ale pisałam już o tym posta.
Chciałabym tylko powiedzieć, że jestescie wspaniali i cudowni. Nigdy nie sądziłam, że kiedykolwiek mój blog będzie miał tyle wyswietleń i że po prostu tak długo niektórzy będą ze mną. Nawet Ci, co niestety zdecydowali się odejsc z MSP i usunąć konta nadal chcą otrzymywać ze mną kontakt i to bardzo miłe.
Chciałabym kiedys nagrywać na YouTube, ale naprawdę nie wiem co o tym myslec. To pewnie nie ma sensu i musiałabym jeszcze pewnie kupowac jakis sprzęt, a jesli by się nie udało to jest to bez sensu.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Ban, znowu

Czesc!
Pamiętacie mojego bana sprzed kilku tygodni? Oczywiscie mam go znowu, ale jakos specjalnie się tym nie przejmuję. Zobaczcie:


Tym razem jednak na 22 godziny, wczesniej było ich tylko 5.
Może z czasem zablokują mi konto?
Super, że jestem wykończona już szkołą, bo muszę zacząć odrabiać lekcje, uczyć się itp, bo niestety w poniedziałek już szkoła.
Po prostu swietnie.

Wejdę na jakies lewe konto i może jakis look zrobię, ale szczerze to nie wiem bo ma brzydką twarz, a z twarzą to wszystko powinno się zgrać, a wcale tak nie będzie jesli zrobiłabym to z tego "lewego" konta.
Idę cos wymyslic.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Komentatorka miesiąca

Czesc!
Już jutro dobiega koniec "konkursu" na komentatora miesiąca. Jutro będę podliczać ile kto w jakim czasie skomentował i ogłoszę wyniki za kilka dni.
Tym razem jednak w tym miejscu:


Po prostu wszczesniej zawiesiłam już ten konkurs i go nie było przez jakis czas.
Teraz jednak jak obiecałam w lutym już ma się pojawić osoba, która jest najaktywniejsza.
Mam nadzieję, że się postaracie, bo ciężko mi będzie i tak dokonać wyboru

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

piątek, 30 stycznia 2015

Nauka, nauka i jeszcze raz NAUKA

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam sie juz ogarnąć, ponieważ dziś mam ostatni dzień ferii. Co prawda nie cieszę sie, bo muszę zacząć sie uczyć i przygotowywać na poniedziałek. Odrabiam zadania, czytam streszczenia lektury w internecie oraz uczę sie na sprawdziany. Nie chce olewać swoich obowiązków, bo jest to dla mnie ważniejsze niż internet.
Uczę sie juz praktycznie od 13 i kompletnie nawet zapomniałam o blogu. Napisałam juz 5 stron pracy domowej w zeszycie i po prostu jestem wykończona


Nie było mnie dziś jeszcze nawet na internecie. A to jeszcze nie koniec. Muszę sie dalej uczyć, strasznie mnie to juz wykańcza ponieważ teraz to tylko czekać na wakacje....
Dziś podejrzewam ze posty sie nie pojawia. Nie mam czasu, muszę wziąć sie wreszcie w garść i dać z siebie tyle ile moge. Zależy mi na ocenach, chociaż podejrzewam ze bedzie z tego jakieś 1-2 jak zwykle.
Możecie sobie zobaczyć moje oceny na półrocze. Ach, zapomniałam. Mama wyrzuciła kartkę z ocenami przy sprzątaniu. Cóż, moze innym razem napisze. Powiem tylko tyle, ze moja średnia ocen wynosi 4.36. Słabo według mnie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx 
~Nat

czwartek, 29 stycznia 2015

Big Game Party!

Czesc!
Wczoraj już pokazywałam Wam co dzisiaj nadejdzie. Oprócz zauważonych zmian jest też już nowy motyw o którym wlasnie wczoraj mówiłam!


Nazywa się "Big Game Party", czyli "Wielka Gra Imprezowa" (czy cos takiego). Szczerze myslałam, że to będzie cos więcej, bardziej sport itp. ale i tak kojarzy to się ze sportem.
Chciałabym jeszcze tylko powiedzieć, że przepraszam, że ten post pojawił sie dopiero o 18, ale kąpałam się, zrobiłam sobie maseczkę, później obejrzałam ukrytą prawdę, teraz szpital i tak jakos wyszło.
Mam nadzieję, że nie macie tego za złe :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Rosie [3] - Już jest!

Czesc!
Już wczoraj wieczorem zrobiłam kolejną częsc filmu "Rosie". Myslę, że ciekawsza częsc niż poprzednie, dlatego że w tej częsci odkryjecie tajemnice których zapewne byscie się niespodziewali po poprzednich częsciach, także myslę, że będzie ciekawie.
Zrobiłam tą częsc na mój taki "wielki powrót", ponieważ no nie wchodziłam dawno jakos tak zwyczajnie na MSP, bardziej interesowały mnie simsy, gsm, imvu i inne sprawy.
Dlatego postanowiłam odnowic to wszystko i wziąć się w garsc jesli chodzi o "Rosie [2]" oraz "Rosie [3]" (najnowsza z częsci)


Niedawno opublikowana, więc 79 wejsc (w tym momencie) i Rosie [2] 559 wejsc, a zrobiłam wyjątek i zrobiłam trzecią częsc WCZESNIEJ!

Muszę isc na obiad, więc zapraszam na film, a zaraz kolejny post!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Nowa zmiana + BuilderGame!

Czesc!
Już ostatnio zauważyłam nową zmianę na MSP, ale wczoraj już nie mogłam napisać postów. Ci co czytali posta ze wczoraj po prostu wiedzą, że nie mogłam i tyle.
Dzis jednak już postanowiłam napisać o nowosciach, zwłaszcza że jest dzisiaj NOWY MOTYW, o którym powiemy sobie w następnym poscie!
Zacznijmy od nowej zmiany, czyli o zakładce "Look" kiedy robimy komus looka:


                                                               (garderoba ! ! Sabina ! ! !)
Gdy w tą zakładkę wejdziemy możemy zobaczyć wszystkie looki użytkowniczki.
Myslę, że to fajna zmiana.

Kolejna zmiana to NOWA GRA w kategorii oczywiscie "Gry"
Nazywa się ona jak nazwa w temacie wskazuje "BuilderGame"


Jest podswietlona i nie można w tą aplikacje wchodzić.
Być może jeszcze po prostu gra nie jest dokończona i jest zatem ograniczony dostęp do niej.

Cóż, jak wrażenia?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

środa, 28 stycznia 2015

Info

Cześć!
Chciałabym tylko na dziś wszystkich poinformować, że postów nie będzie. To tylko na dziś, więc nie ma raczej sie czym martwić. To tylko dlatego, że mama jest dziś w domu i każe mi z nią sprzątać dom. Była z moja siostra na szczepieniu i teraz po prostu układa w domu i wszystkie te sprawy. Nie mam tez czasu bo siostra robi mi awantury i ciagle chce grać w Xboxa, po prostu jest dziś taka nieznośna i głupia ze az mi sie ręce trzęsą za przeproszeniem. Taka rozkapryszona mała księżniczka. Wredna jest i tyle.
Najbardziej denerwuje mnie to, że wszyscy ja tak chwalą i jest taka najlepsza, najdzielniejsza i niewiadomo jaka jeszcze. Zgrywa niewiniątko, a gdy mama wychodzi to pokazuje swoje prawdziwe oblicze.
Wiecie jakie to jest denerwujące?
Jeszcze ja mam za nią dostawać kary...

Az musiałam sie wyżalić ...
Do jutra i przepraszam, ale nie mam wyboru 

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

wtorek, 27 stycznia 2015

PRAWDZIWY moderator na YOUTUBE?

Czesc!
Nie uwierzycie co znalazłam ostatnio przeglądając kanały na YT (YouTube). Szukam sobie jakis rzeczy do programów typu AVS (do teledysków), a tam znalazłam kanał pewnej dziewczyny z UK MSP. Postanowiłam zobaczyć wideo, ponieważ nazywało ono się:

(IM A MODERATOR! / JESTEM MODERATOREM!)
Myslałam, że to jakis totalny blef, ale po obejrzeniu tego filmiku już nie wiedziałam co sobie o tym mysleć.
Może obejrzyjcie to sami, a się przekonacie:

                             
Naprawdę bardzo dziwna sytuacja, jest czarno na białym opcja "Admin" i robi sobie z nią co tylko zapragnie.
Postanowiłam założyć tam konto i obejrzeć jej profil, nie wygląda jakby była jakims administratorem lub moderatorem, ale zatem jak wyjasnić to na filmie?
Może wy cos wiecie na ten temat?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Hack - Test na prosbę

Czesc!
Ten post może będzie albo dobry, albo i nie. Piszę go na prosbę użytkowniczki, która napisała taki komentarz pod jednym z moich postów:


Postanowiłam przetestować tego hacka z czystej ciekawosci i nudy.
Strona: http://violetgun.pl/kody/moviestarplanet/online-tool.html#reviews
Testuję go własnie teraz na bieżąco pisząc ten post, także robię wszystko po kolei.
Najpierw może zacznę od zrobienia nowego konta. Stworzyłam konto "TEST NAT!"


Żeby było jasne ja na tym koncie grać nie będę i będzie ono tylko i wyłącznie do wszelkich testów związanych z MSP.
Ok, no więc mamy konto. Wchodzimy na stronę podaną w komentarzu (http://violetgun.pl/kody/moviestarplanet/online-tool.html#reviews)
Następnym krokiem jest wypełnienie "ankiety" na stronie. Oto jak powinna wyglądać wypełniona ankieta:

Oczywiscie wszyscy wpisują sobie takie sumy jakie chcą sami.
Dobra, następnym krokiem jest nacisnięcie guzika "DODAJ i pobierz KOD!"
No i wyskoczy takie cos:

No i tu się zaczynają schody.
Tego to pewnie nikt nie pobierze, ja na przykład nie mam zamiaru ryzykować na nowym laptopie.
Postanowiłam przeskanować tą stronę z plikiem, a tutaj możecie zobaczyć wyniki skanowania: https://www.virustotal.com/pl/url/8461b45cc624921b4bc329a6cafbb3140809b4fd9197fddbe262f9a4ff2a513a/analysis/1422370427/
Nie wiem czy ktos by się odważył pobrać ten plik aktywacyjny, ale to już tylko od Was zależy, ja wolę na razie nie ryzykować i nie testować tego, zwłaszcza że jestem niemal pewna, że jakis wirus pewnie będzie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

The Sims 4 - Nowy dom!

Czesc!
Wreszcie wyczekiwany post, bo już dawno miałam Wam pokazać mój nowy dom.
Dlaczego nowy?
Ponieważ moja simka (nastoletnia) stała się już dorosłą osobą, potem znalazła sobie chłopaka, był slub no i rodzina się "powiększyła", że tak to okreslę i jest o 3 członków rodziny więcej i na dodatek urodziły mi się bliźniaki, ale dwujajowe.
Cóż, to może zacznę od screenów domu po przeprowadzce:








































Mi się spodobał, dlatego taki oto dom mam.
Myslę, że tyle screenów wystarczy, trochę mi się simowie do screenów wcięli, ale to w sumie nic :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat