Menu

wtorek, 30 grudnia 2014

Złe wieści

Cześć!
Piszę tego posta kompletnie zdołowana. Przyszła mi wiadomość, że wykorzystałam już cały limit na internecie. Miało być tak, że od pierwszej w nocy do ósmej rano miał być darmowy internet. Poczekałam więc specjalnie do 1 w nocy, aby napisać tego posta z informacją. Na moje nieszczęście internetu nadal nie ma. Nie mam pojęcia, czy ten post się opublikował czy nie, ale mam nadzieję, że tak, bo inaczej nie wiem i nie mam pojęcia co ja zrobię. Jestem oprócz tego moderatorką na stronie dogry i ciekawe jak teraz będę moderować ...
Jestem wkurzona na maksa...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. O.o mam nadzieje ze powróci I znowu będą posty do czytania. :)

    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ten zalosny limit. Na MSP siedze od 1 do 7, ba limicie nocnym. Ty masz do 8? Dziwne xd I tak masz ok, bo ja intrnetu od 15 grudnia do 2 stycznia nie mam wiec oki. Przynajmniej na tel mam...
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź urlop na dogry.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To na razie nie ma postów !!! Nie prze żyje moze z fona napisz?
    Pozdrawiam #Foto#

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to rozumiem ;) spokojnie dasz radę.

    ~ladygaga2135
    Lubię twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spk rozumiem to. Mam nadzieję że znowu szybko wrócisz do blogowania.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)