Menu

piątek, 19 grudnia 2014

Zawieszenie konta - O co chodzi?

Cześć!
Krążyły plotki, że ja odchodzę, że usuwam bloga, że po prostu znikam na zawsze i tam był jakiś chat na mój temat i podobno pisaliście jakieś "szkoda" itp. itd.
Nie, proszę nie wierzyć w te bzdury!
To, że miałam krótką, bo tygodniową przerwę nie znaczy, że odchodzę.
Mimo że mniej interesuje się blogiem i moim pierwszym kontem - XxPorshiaXx, to po prostu nic się nie zmienia.
Wiecie o co mi chodzi?
Po prostu odkąd stworzyłam Annabelle mogę już swobodnie zarabiać SC, fame, oglądają mi filmy, mają całkiem sporą liczbę wyświetleń, bo większość ma po dwa tysiące, a na Porshii?
Co mi na Porshii zostało?
Na Annabelle generalnie mogę mieć wszystko co zechcę.
I proszę uwierzcie w siebie jeśli chodzi o filmy, nie przejmujcie się zdaniem innych.
Napisałam taki status na Porshii:
  
Po prostu znudziła mi się gra tam. Naprawdę poznałam wspaniałe osoby, ale niektóre bardzo mnie zawiodły, zostawiły na lodzie i nic więcej.
Chciałam zacząć grę od nowa, mimo że teraz wszyscy wiedzą, że jestem Annabelle.
Niedługo usunę artbooka na tym koncie, gdzie się przyznaję, bo skoro już wszyscy wiedzą, to mogę swobodnie mówić, że to jestem ja.
Teraz będę często grała na Annabelle


Zapraszajcie mnie tam ten kto mnie nie ma, zbędne wiadomości też tam mi proszę pisać, na Porshii możecie mi też pisać, będę wchodzić tylko po prostu mniej jak już robiłam dotychczas.
Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Na Porshii możesz mieć zawalone znaj, i strasznie lagującą grę, a na drugim możesz robić co chcessz. Twój wybór :3

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też porzuciłam jedno konto, a drugie zawiesiłam. Opłacało się i to bardzo, bo mam teraz 45 lvl.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)