Menu

czwartek, 4 grudnia 2014

Wywiadówka

Cześć!
Zaraz wybieram się z mamą na wywiadówkę. Będą tam już oceny proponowane na półrocze i to bardzo ważny dzień. Trochę boję się, że będzie źle. Dziś nie chciało mi się iść do szkoły, ale poszłam, bo jednak wolę iść. Dzisiejszy dzień bardziej na luzie, jednak jutrzejszy już nie będzie taki wesoły wiąże to się z tym, że mam dwa sprawdziany, nie można zrobić dwóch jednego dnia, nie rozumiem tej szkoły, bo to łamanie statutu szkoły.
Wyraźnie jest napisane, że można tylko jeden w ciągu dnia...
Po wywiadówce jadę również po jakiś pokrowiec na telefon, a potem pojawią się posty, więc będą gdzieś w okolicach wieczora.
Przy okazji powiem Wam co dostałam na urodziny, bo zapomniałam Wam pokazać, a chcieliście.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Hey piszesz wspaniałe posty oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ta ja Wilnilia! Życzę dobrych ocen i dobrego humoru i samopoczucia
    . ~ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dobrych ocen i samopoczucia
    . ~ pozdrawiam Wilnilia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisze juz dlugo dni po tym poscie ale zycze dobrych ocen

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)