Menu

środa, 10 grudnia 2014

Wyniki

Cześć!
Przepraszam że tak późno, ale spałam. Teraz już nie jestem tak wielce uzależniona od komputera jak kiedyś, wchodzę na niego tak o 20, gdy nie mam co robić.
Teraz przedstawię Wam wyniki.
Mam nadzieję, że osoba, którą teraz wyznaczę pomoże mi przez ten tydzień i będzie stosowała się do tego, co pisałam.
Przypomnę regulamin....
1. Co najmniej 2 posty dziennie, jeśli masz czas to możesz pisać więcej, a gdy nie masz jeden wystarczy, trudno.
2. Dobra ortografia i interpunkcja, jeśli nie jesteś pewny/-a jakiegoś słowa, zobacz w internecie jak się go pisze.
3. Pisz o MSP, o najciekawszych rzeczach, pierwszy post możesz oczywiście napisać z powitaniem.
4. Nie pisz różnych minek typu ";-;" "-.-" :)" ;)" :(" "xD", czasami możesz coś dać, ale proszę, żeby nie za często.
A więc to tyle.
Kiedy wracam?
Otóż w środę następnego tygodnia. (17.12.14 o ile się nie mylę).
Myślę, że docenicie mnie bardziej i zrozumiecie, że blog to nie jest już moje życie, ja mam naukę i sprawy osobiste, o których mało kto z internetu wie.
Oczywiście w piątek miały być wyniki konkursu, w piątek poświęcę się i wejdę, aby napisać wyniki.
Kiedy zrobię film na Annabelle?
Wiecie, postaram się jutro, a jak nie to w weekend żeby dodać osoby, które wygrają do filmu, dlatego tak z nim zwlekam. Może jutro się pojawi, nie wiem, a jak nie to gdzieś w weekend napewno.
A więc, zwycięzcą został/a........
Chciałabym, żeby to były dwie osoby gdyby coś się stało i w jakimś wypadku by nie mogła napisać więcej niż 1 post i żeby po prostu było ich więcej dziennie.
A więc postanowiłam wybrać......
..
...
....
Bekka I love. (zaprosiłam na beka.msp@gmail.com)
ORAZ
..
...
....
Agnes331 (zaprosiłam na ch3miczna@gmail.com)
Gratuluję!
Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie, bardzo Was proszę.
Za tydzień wracam, zmieniam wygląd bloga i piszę już go normalnie. Wyjaśnimy sobie wszystko i mam nadzieję, że wszystko będzie w jak najlepszym porządku!
Trzymajcie się kochani i czekajcie na mnie do następnej środy!
Pozostali, którzy się nie dostali nie martwcie się, Wasze zgłoszenia także były świetne!
Dziękuję za pomoc, która chcieliście mnie obdarzyć, to bardzo ważne dla mnie.
Miłego dnia!
Hmm.... No i Ci, co mają za przeproszeniem problem, bo post pojawił się o 20, to już nie moja sprawa, wsadź sobie w dupę takie komentarze ktokolwiek to napisał.
Dziękuję Darii za obronę.
Tak w ogóle, to co z tego że jest 20? przecież to też jeszcze jest dzień. Pozdro dla tych, co nie myślą.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

13 komentarzy:

  1. Wiedziałam że nie będę to ja (:
    Pozdrawiam.
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawiodłam się :(:(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 ? Życzę szybkiego powrotu do zdrowia;-) Gratuluję wygranym .
    . ~ pozdrawiam Wilnilia

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda , że nie dostałam tej szansy . Zawsze , jednak musiał być ktoś lepszy .Gratuluję wygranym! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czym się martwisz... Napewno osoby, które wybrałaś sobie poradzą. A właśnie! Gratulację! :) Pozdrawiam i zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co one mają czego ja nie mam. W pizdu z taką robotą.
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro przyjmę! Bardzo dziękuję za szansę!

    Bekka I love

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu! Ludzie, ogarnijcie się! Ciągle tylko „A dlaczegi nie ja?” „ Zawiodłam się!”! Nie jesteście jedyni, Nat nie mogła wybrać wszystkich i wybrała tych,których chciała! Myślicie, że z pośród łatwo jest wybrać? Ona nie miała łatwo, ale nie mogła przyjąć wszystkich! To jest logiczne! Myślicie, że jest jej miło, gdy tak piszecie? Żal dupe ściska! Większości zależy tylko na jednym! Żal mi was!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, nie zawiode Cię, posty pojawią się o 16 :) ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranym i pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, nie mam poco brać udziału w takich konkursach na redaktorkę
    mosa78

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)