Menu

sobota, 13 grudnia 2014

Wyniki konkursu

Cześć!
Obiecałam już dziś dać wyniki z konkursu na look, więc właśnie w tym poście je podam.
Jesteście gotowi?
Zacznijmy od tego, że przypomnę jakie były nagrody.
1 miejsce - Rola w filmie Annabelle + 5 prezentów z listy życzeń
2 miejsce - 3 prezenty z listy życzeń + autograf
3 miejsce - 2 prezenty z listy życzeń + autograf
A teraz żeby były emocje zacznę od trzeciego miejsca...
Zajęła je ...
Julia6550! A oto jej look:


Gratuluję, nagrody dostaniesz dziś.
Kolejne miejsce, czyli drugie miejsce zajęła ...
Twórca tego looku:
Niestety ta osoba nie napisała mi swojego nicku, także proszę o kontakt i napisać mi na moim mailu swój nick, a nagrody dostaniesz jutro, ale także gratuluję!
I teraz pierwsze miejsce ...
Zajęła ....
Klaudia_17
Gratulacje! Twój look najbardziej mi się spodobał, oto on:
Nagrody dostaniesz dziś, do tego rolę w Annabelle [7], którą zrobię za kilka dni, także cierpliwie czekaj na swoją rolę!

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia, looków było naprawdę sporo, a Ci, którzy wysłali mi je wczoraj to nie brałam ich pod uwagę, dlatego że konkurs był już zakończony.

Chcecie więcej takich konkursów?
Piszcie w komentarzu i wybierzcie tematykę, a za tydzień na mój powrót postaram się zrobić kolejny taki konkurs!
Niektóre prezenty zostaną rozdane z Porshii, a niektóre z Annabelle

Gratulacje dziewczyny

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Gratuluję i czekam na Twoje posty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na Twoje posty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się Look 3 miejsca. Jednak wszystkie są świetne i w pełni zasługują. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się nowy konkurs. Może coś z Sylwestrem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie także osoba z 3 miejscem ma najladniejszy look xd

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za 1 miejsce c: Cieszę się, że ci sie spodobał.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo klaudia ci się podlizuje -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się podlizuje? Really? Może najpierw wyłącz anonima i pokaż się. :3

      Usuń
    2. Trochę racja :/ bez obrazy klaudia, napisalam trochę, bez hejtów.

      Usuń
    3. Ale czy widzieliście moje zgłoszenie? Widzieliście? Jak tak to co tam było. Napisałam tylko że się zgłaszam i nazwę look'a.

      Jak wygracie kolejny konkurs, też tak będę pisała, zobaczycie :3

      Usuń
  6. Żadna z tych prac nie była oryginalna. ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post!!! Czekam na nasrępny post i konkurs!!!!!
    POZDRAWIAM!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne , że chcemy następny :) A co do tego to tematyka na arta ;) / XxFloraWinxxX

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)