Menu

piątek, 12 grudnia 2014

Wyniki konkursu - PRZECZYTAJ

Cześć!
Z tej strony Nat. Obiecałam napisać w piątek coś o wynikach. Miały być dzisiaj, bo robiłam konkurs na looks. Dzisiaj poprzeglądam wszystko, a jutro gdy wejdę na komputer podam Wam wyniki.
To tylko tyle z mojej strony.
Chciałabym jeszcze dodać, że redaktorki, które przez ten czas mnie zastępują świetnie sobie radzą, a zwłaszcza Aleksa. Dziękuję za opiekę tymczasową nad blogiem.
Wiecie co mnie denerwuje?
Wy niektórzy, tak Wy.
Piszecie mi tutaj jaka to ja zła, że to blog o życiu, obrażacie mnie.
To nie prowadzi do niczego dobrego, obawiam się, że dam wyniki i na tym kończy się moje pisanie tutaj.
Przykro mi, ale to tylko i wyłącznie Wasza zasługa, widać nie interesują Was moje dalsze "losy" W OGÓLE. Wszyscy Ci, którzy radzili mi zostawić tego bloga, bo ludzie mnie nie doceniają i tracę tylko na nich czas mieli rację, dziękuję Wam za wsparcie, mieliście racje i posłucham Waszych rad. Myliłam się co do Was, nie wiedziałam, że jesteście tacy bezduszni, po prostu bez serca co niektórzy, lecz większość.
A teraz żegnam.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Sobie żarty robisz! A co z blogiem? :( Co z twoimi świetnymi postami? Kurde. Blog ma ponad pół miliona wyświetleń, ludzie cię kochają... Bynajmniej ja ♥ Kocham Ciebie i Twoje posty, masz zostać ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi że Ciebie tak potraktowaliśmy, uważam, że mógłby zostać zmieniony link do bloga i jeśli CHCIAŁABYŚ mógłby to być blog o twoim życiu.
    ~Pozdrawiam i życzę Ci dalszych sukcesów w życiu i internecie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety taka prawda, większość nie ma serca, i sprawy prywatne ma gdzieś.
    Twoje posty są świetne, blog rówinież.
    Bardzo Cię cenie, za pomysły na posty, za serce, za pomysłowość i nerwy.
    Bloga odwiedzam codziennie, z nadzieją na nowe, świetne posty.
    Masz zostać, jako najlepsza bloggerka. 💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zostać.
    Odwiedzam Twój blog codziennie, z nadzieją na nowe, świetne posty.
    Bardzo Cię cenię za kreatywność, pomysłowość, nerwy, i chęci.
    Jesteś najlepszą bloggerką. 💜
    Ciasteczkowa80

    OdpowiedzUsuń
  5. ZOZTAŃ KURDE.! Każdy cię uwielbia nikt nie chce żebyś odeszła masz tyle fanów, wyświetleń... :( / Coca cola!666

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostań!Kocham twój blog codziennie na niego zaglądam i jutro już może go nie być?Jesteś najlepsza.Nie przejmuj się innymi.Bądź sobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierdole...Nie słuchaj tych nieogarniętych ludzi! Twoje posty są fantastyczne! Kocham ten blog... Dla niego,gdy pierwszy raz tu trafiłam,zarwałam noc i całą go czytałam! Nie wyobrażam sobie, że go już nie będzie, albo, że będzie bez Ciebie! A ci ddbile poprostu zazdrosczą Ci takiej sławy! Oni chCą, żebyś się poddała,ale Ty nie możesz, musisz być silna, musisz walczyć! Twoi fani (nie pseudofani) Ci pomogą! ! Walcz dla nas, proszę...Nie poddawaj się! Tyle pracy i serca włożyłaś w tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. MasZ zostać!

    Wiem że to nie jest łatwe, ale twoi fani cię kochają!
    madziunia1810

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)