Menu

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Ważne info

Cześć!
Chyba widzieliście, a raczej większość z was widziała, że usunęłam bloga. Zrobiłam to z nerwów i wciąż myślę o zmianie tematyki, wiec nic nie jest zmienione. Zobaczymy jak bardzo was zależy na mnie i na tym blogu...
Teraz już nawet nie wchodzę na chat, bo nie ma z kim na nim gadać - powiem wprost. Informacja jest taka, ze posty pojawia sie potem, bo wróciłam dopiero ze szkoły i pisze tego posta z telefonu, a za chwile powiem wam wszystko co i jak.  Na dowód, że piszę z telefonu mały screen, bo pewnie sobie niektórzy dopowiedzą "ahh, pewnie nie chce jej sie pisać postów", a wiec to na tyle, żebyście wiedzieli, że nie macie racji.
Proszę wam bardzo uprzejmie.
Gdy wejdę na laptopa rownież powiem wam o co chodzi z Juss (nissia2013), która oskarża mnie o to, że zostawiłam ją dla "fejmow", No sorry, ale teraz przekonacie sie o całej prawdzie, a ci którzy już wepchnęli nos w nie swoje sprawy wyzywając mnie jak na przykład mp3mp3, to nie liczcie na to, Że to wam podaruje, bo po prostu Michała w nie swoje sprawy sie NIE WPYCHA.

Żegnam, do zaraz.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Okay. Qszystko w porzadku c:

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)