Menu

sobota, 20 grudnia 2014

Ważna informacja

Witajcie!
Z tej strony Lanalie. Na blogu bardziej znana Dzini. Ze względu na to, że tak jakby ''prowadziłam'' tego bloga to trochę go zaniedbałam. Nie miałam za bardzo czasu jak i pomysłów na nowe posty. Długo nie wchodziłam, a jak już wchodziłam to na krótko, by sprawdzić co się dzieję na blogu. Szczerze to cieszę się, że zrobiłam sobie ''przerwę'' od tego wszystkiego, bo za to naprawiłam wiele rzeczy w rzeczywistości. Postaram się wchodzić częściej jednak nie będę tyle siedzieć co kiedyś. Jest teraz przerwa świąteczna, mam dużo czasu wolnego i nie mam za bardzo żadnego zajęcia, dlatego postanowiłam, że będę na bloga dodawać posty jak i dodatki (w tym nową muzykę). Najczęściej będę pisać notki modowe, ponieważ mam bardzo dużo pomysłów na looki i lubię je robić. To tyle co miałam wam do powiedzenia.
Pozdrawiam
~Dzini

7 komentarzy:

  1. Ty suko zasrana!

    OdpowiedzUsuń
  2. do Nat|

    Usunęłaś posta nie miałam gdzie skomentować. To ja od tego komentarza z tą szkołą itp.
    Przepraszam to był żart bardzo głupi i bardzo źle się z tym czuję. Na pewno masz w szkole bardzo wiele jakiś znajomych a po za tym jesteś bardzo ładną dziewczyną. Twoje imie i nazwisko znam bo sama mi je podałaś przed laty dawno dawno temu jak jeszcze grałam na msp. Perfidnie to wykorzystałam by na moment zabawić się twoimi uczuciami. Przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta jedna chyba jest suką a nie ty ona cie przezywa!!!!:(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)