Menu

poniedziałek, 22 grudnia 2014

TinyChat! - Spotkanie o 20! + MOJE ZDJĘCIA

Cześć!
Pisałam, że będzie TinyChat dzisiaj. Wczoraj był niezły ubaw, strasznie dużo zboków wchodziło i musiałam udawać że mam 19 lat i robiłam jakieś dziwne rzeczy, które kazali mi wykonać. Ogólnie jednym słowem BEKA. Tak się smiałam, że aż rozpłakałam.
Tutaj kilka zdjęć ze wczorajszego Tiny, ale UWAGA
mogą tam się pokazywać miejsca intymne pewnych zboków, także to tylko takie ostrzeżenie. Oto zdjęcia ze wczoraj:






W trakcie gdy zboki wchodzili robiłam sobie bekowe zdjęcia, skoro chcieliście mnie zobaczyć to ok, dobra, dodam te dziwne zdjęcia ze wczoraj skoro tak jesteśmy przy nich:



                                          
Dobra, teraz wiecie jak wyglądam.
A więc do rzeczy
Dziś też organizujemy takie coś i wszyscy spotykamy się o 20 na tym tinychacie! http://tinychat.com/xxporshiaxx

Mam nadzieję, że będziecie!
PS jeśli nie wiecie jak tam wejść to gdy wejdziecie już w link, który podałam wyżej pojawi Wam się taki mały komunikat, klikacie "Guest" i wpisujecie swój nick. Jeśli otworzą się jakieś karty z FB itp to po prostu je zamknijcie.
Jeszcze jedno!
Gdy będą kazali wpisać Wam hasło wpiszcie "bekaxd"

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

15 komentarzy:

  1. A czy na tym tinychacie musi być koniecznie włĄczona kamerka? Czy można tylko pisać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat, jakaś ty śliczna ^^ Może wejdę.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jesteś.
    ~Aga
    ~Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  4. ALEŻ TY PRZYSTOJNA NOSZ, AHH..

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mina kiedy zobaczyłem tych zboków hah bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten funny coś tam ... to lepiej na niego nie patrzeć Xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, będe (mam nadzieję!) Śliczna jesteś Nat ;o
    ~Wizzy (nie chce mi się włączać konta Google)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes piekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nat! Tu kuna siema :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu ten kelvin czy jakoś tak XD Jaki z niego zbok

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczna! *0*
    Te zboczuchy... hahhahaahaha beka.
    Kiedy następne Tiny?

    OdpowiedzUsuń
  13. boję się tych zboków ja nie wchodze

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)