Menu

piątek, 26 grudnia 2014

Teledysk gotowy!

Cześć!
Robiłam teledysk, robiłam go trzy dni, wczoraj go skończyłam i już jest na YouTube, więc w tym poście będzie po prostu takie przedstawienie tej całej mojej pracy.
To mój pierwszy teledysk, więc bardzo proszę o wyrozumiałość, myślałam, że takie teledyski robi się bardzo łatwo, jednak myliłam się, na jeden potrzeba kilku dni, chyba że ktoś ma naprawdę duży zapłon jeśli chodzi o takie coś.
Oto co zrobiłam i co mi wyszło:



Piosenka może taka trochę głupia, ale da się posłuchać. Specjalnie taką dałam, dlatego że chciałam coś prostszego z muzyki jeśli chodzi o początek.

W tej chwili zajmuje się drugim teledyskiem, nie wiem czy mi wyjdzie idealnie, jeśli nie to go po prostu nie opublikuje, staram się nauczyć teraz coś z sony vegas, bo używam AVS, ale vegas jest tak trudny że ja go w ogóle praktycznie nie rozumiem ;/
Może ktoś zna jakieś naprawdę dobre poradniki?

Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Teledysk jest super! Mam jeszcze pytanko. Na jakiej stronce ściągnęłaś program. Ile kosztował, czy za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra teledysk :) Super wykonanie, tak profesjonalnie. Naprawdę Ci wyszło :D
    ~ juliajuliajulia1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny teledysk ^^ Masz ściągniętego Vegasa? A gdzie ściągnełaś? :o

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nazywają się te czcionki na twoim nagłówku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nat! Ktoś włamał mi się na konto! Zmienił e-mail i hasło.Jak mam odzyskać moje konto? Spróbowałam różnych sposobów i nic! :( Pisałam do modów i też nic.Moje konto nazywało się Emi Caffe.Miałaś mnie w znaj na AnnabelIe.Teraz na to konto ktoś kupił VIP-a.Nie wiem, co zrobić.Pomóż!

    OdpowiedzUsuń
  6. na jakim programie robiłaś? zrobisz poradnik co do teledysków?

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW! :o Serio to Twój pierwszy teledysk? O.o Jest on taki piękny! :0 100/10! :')

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)