Menu

środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Cześć!
W tym poście chciałabym życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku oraz spełnienia wszystkich swoich marzeń!
Posta piszę z telefonu, więc jakiś długi i ciekawy nie będzie, ale mam mało internetu, dlatego postów tez jest mało. Mój pełny limit wróci dopiero w Nowym Roku (5 stycznia), więc z filmem "Rosie [2]" na Annabelie tez będziecie musieli trochę poczekać, bo nie chce stracić całego limitu.

Ja mam swoje jedno skromne marzenie, więc liczę na to, że się spełni :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Tobie też skarbie wszystkiego dobrego :*:* ~swgjulcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat! Tutaj ja, Emi Caffe.Mam ciekawy pomysł na posta. Po pierwsze nie ma Clausa.Nie da się go wyszukać.Usunęli go, czy co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Z tej strony Zuzu MSP/ Zuzka08012006. Życzę tobie na nowy rok życia zwykłego luckiego szczęściaa.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)