Menu

piątek, 26 grudnia 2014

Sylwestrowy motyw - SOBOTA!

Cześć!
Pamiętacie mojego posta jak pisałam o nowym motywie sylwestrowym, który miał się pojawić w "czwartek"? No niestety nie przeczytałam małego komentarza od MSP nad zdjęciem dotyczącego właśnie tego motywu.
Zobaczcie, co było napisane nad obrazkiem:
Jeśli nie wiecie co to znaczy to już przetłumaczam:
"W tym tygodniu na MovieStarPlanet jesteśmy gotowi, aby wyruszyły fajerwerki! Czy jesteście gotowi dołączyć do motywu imprezy? Tym razem zaczyna się w sobotę!"
Czyli jest tam wyraźnie napisane, że wszystko odbędzie się w sobotę, czyli już jutro!
Ja jutro akurat jadę na łyżwy, więc mam nadzieję, że będzie fajnie!

Nie mogę się już doczekać sylwestra, ale niestety już później styczeń i wracamy do szkoły, ale staram się myśleć w taki sposób "Jest styczeń, więc bliżej wakacje!".

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Też z początku nie przeczytałam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Było tak że najpierw miał być czwartek, a później sobota. Yh ._.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, pewnie to dlatego, że jeszcze dziż jest okres Świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)