Menu

sobota, 6 grudnia 2014

Świąteczny wygląd!

Cześć!
Dzisiaj postów nie było, przepraszam. W dalszym ciągu ich dziś nie będzie. Wstałam o 12, a potem tata do mnie przyjechał, więc posiedziałam z nim i z siostrą trochę, a potem weszłam na komputer. Chcę już zrobić dla Was świąteczny wygląd bloga, więc staram się go jakoś zrobić, dlatego dzisiaj planuję co i jak będzie się pojawiało.
Ogółem robię menu, tła, nagłówki, kursory, różne efekty, chat i te sprawy.
Zajmie to mi jakoś do wieczora i jeszcze pewnie nawet nie będzie skończone, bo nie mogę się na nic zdecydować.
Rozmyślam jakie by tu dać tło, lecz nie widzę tutaj żadnych ciekawych, nie mam pojęcia jakie dać, ale jeszcze myślę.
Może jutro już się pojawi nowy wygląd bloga, a jeśli nie to w kolejne inne dni, bo dziś raczej już nie dam rady tego skończyć, ale jest też taka mała szansa na to, że może się pojawić już dziś.
Zapraszam do brania udziału w moim konkursie, bo już wyniki będą w następny piątek (12.12.14r.), szykujcie się i przepraszam!
W tym roku jakoś nie mam zbyt wiele czasu, to chyba można zauważyć.
Zaraz muszę jeszcze zamówić etui na telefon i jakieś szkło żeby mi się nie zarysowało nic, bo mi szkoda jakby się coś stało

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Rozumiem

    Pozdrawiam
    ~patusia 1414

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki to konkurs ?

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki to konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam ^^

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ! Chciałabym podziękować ci za inspiracje dzięki której stworzyłam własnego Bloga msp-msp-patka.blogspot.com i chciała bym ci się zapytać czy mogę zrobić z tobą wywiad jeśli tak to proszę zaproś mnie na MSP LadyPati 609667 ! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Chciałabym ci podziękować za inspiracje którą mi dałaś do stworzenia bloga ale mojego własnego o MSP msp-msp-patka.blogspot.com mam nadzieje że zerkniesz ^^ Chciałabym ci się zapytać czy zgodziłabyś się abym przeprowadziła z tobą wywiad na MSP jeśli tak to zaproś mnie do znajomych LadyPati 609667 Pozdrawiam <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ty na czata wejdziesz... ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)