Menu

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Świąteczny wygląd!

Cześć!
W tym poście chciałabym umieścić więcej screenów niż pisać, bo mama tu jest jak na złość, po prostu super..
A więc chodzi mi głównie o nowy wystrój, świąteczny:






Według mnie może trochę za szybko udostępnili tę "wersję świąteczną", ponieważ do świąt nawet teraz w grudniu jeszcze trzy tygodnie, a działo się to w moje urodziny, 27 listopada, to jeszcze dalej....
Ogółem podoba mi się, tylko zauważyłam, że już składacie sobie życzenia, czasami odpowiem na kilka wiadomości, jednak nie jest to nic szczególnego, bo wolę poczekać do świąt.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS jutro kolekcja

5 komentarzy:

  1. Zareklamuj bloga lena--life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat, mam nową (chyba) plotke.
    Szykuje sie chyba kolejna klotnia typu ,,Lidia vs Angie", lecz teraz to jest ,,Kiyoura vs Belissia"
    Szykuje się kłótnia.
    Pozdrawiam,
    Gąbka♡
    na emespe znana jako
    gabi3385

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat, szykuje sie kolejna wojna typu ,,Angie vs Lidia", tyle ze teraz to bedzie ,,Kiyo vs Belissia"
    Pozdrawiam
    gabi3385

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny nue? :3

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ci chodz a ja msp to
      marchewka 2000 zapraszać ★

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)