Menu

sobota, 13 grudnia 2014

Recenzja msp na komórkę.

Witam. Jak mówiłam piszę recenzje msp na telefon. Uwaga: Msp pokazałam na samsung gaaxy grand neo, więc nwm jak u Was to może wyglądać.  Zaczynamy:
Klik by powiększyć.
    Cóż jak  dla mnie jest w miare dobrze,  za dużo tutaj różowego, stanowczo ZA DUŻO. 
klik, by powiększyć. 
 Hmm. Całkiem spoko, szkoda tylko, iż nie ma daty i godziny o której dana ms to napisała.

 Nie mam nic do zarzucenia,  a nie jednak mam. Jest bug że nie można zbierać sc ze zwierzaków.
 Reklama,  wszędzie.  Eh.. Jedyna fajna gra dla mnie to One Location.
 Hehe. Tak, jestem zła bo nie ksrmie mojego bonnie. Nie zbyt mi zależy na nich i nie chce wydawać sc.
 Ten sklep to jedna wielka porażka.  Dlaczego? Ubrania są nie pokolei oraz nie da się zmienić koloru.
 Fajnie. Nareszcie  nie ma napchane po każde kąty,  znanego nam koloru RÓŻOWEGO.
 Jest się czym chwalić xd Cały majątek należy do mnie. Jest dobrze.
 Eh.. Kolejny bug, nie chce mi się pokazać ctr moich znajomych.
 Pusto, zwyczajnie, nudno. Nie opiszę tej strony, bowiem nie mam czego.
 Reklamy. Nie, wcale nie specjalnie  kliknełam na trzecią zakładkę by pokazać moje looki...
 No, fajnie. Całkiem,  ujdzie. Eenerwuje mnie tylko wygląd konkursu... Taki rozmazany a na kompie w wersji HD.
 Mało przydatne, modzi pewnie chcieli wypełnić pole,  które było puste jakaś nudną zakładką.
 Dziwne trochę,  iż mamy dbać o bezpieczeństwo w i internecie, a tu nagle takie coś.
... Taka tam zakładka, szkoda że nie ma do wyboru wszystkich vipów.To tyle w tym poście.  Chciałabym powiedzieć też, że minki trzeba ograniczać,  one nie są nie dozwolone. To było do jednej z czytelniczek. Nie mam nic do cb tylko tak poprostu chciałam uświadomić Pozdrawiam, Juls      
                     

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że to pokazujesz :) Niestety u mnie przez telefon nie da się grać w msp :( Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga! Na moim telefonie Sony Xperia E MSP jest jak na teblecie i tablecie xDD
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest na fonie, takie jak na tablecie ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojawiła się aktualizacja msp, teraz jest prawie takie samo jak MSP HD! Zaktualizuj i oceń jeszcze raz, bo tam jest dużo pozmieniane C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaktualizuj sobie nową wersje bo ta już ma 100 lat jak ty!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)