Menu

piątek, 5 grudnia 2014

Przeprosiny

Cześć!
Przepraszam, że wczoraj nie napisałam posta, którego obiecałam napisać z powodu wywiadówki. Na początku miałam tylko na nią iść, a potem wrócić może o godzinie 17-18, ale pojechałam jeszcze na zakupy do galerii, a w domu byłam niemal że o 22 w nocy, także już raczej wtedy postów pisać mi się nie opłacało, zwłaszcza że musiałam się wykąpać i wyszykować do szkoły na dzień następny.
Otóż uspokoiłam się, gdyż pani powiedziała tylko coś takiego "O, to mama Natalki. Tutaj nie mam nic szczególnego do powiedzenia, tylko chciałabym powiedzieć że bardzo ładnie wystąpiła na apelu, nie wstydziła się, a myślałam, że jest bardzo wstydliwa, jestem zadowolona, bo wszystkie uczestniczyły w niej tak dojrzale", następnie dała kartkę z ocenami i mama wyszła. To zajęło dosłownie jakieś 5 minut, a wszystkich innych rodzice siedzieli w tych salach jakieś 20 minut, bo wszyscy mieli jakieś problemy, mam takiego farta, że wszystko było dobrze i cieszę się, że jednak poradziłam sobie jakoś z nauką, może nie jest jakaś ekstra bomba, ale oceny mam takie 4-5, więc jest dobrze.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Cześć to ja Wilnilia! Pamiętasz mnie? Super post mi też się ta seria podoba. Msp powinno nabrać pastelowych kolorów typu fiolet, morski, zieleń, błękit itd.~
    ~pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje super ocen ^.^

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)